تعویض فیلم‌های عید فطر بستگی به کف فروش فیلم های قبلی دارد/ ثبت قرارداد ۷ فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
سخنگوی شورای صنفی در گفت‌وگو با «صبا»:

تعویض فیلم‌های عید فطر بستگی به کف فروش فیلم های قبلی دارد/ ثبت قرارداد ۷ فیلم

«زمان اکران فیلم های عید فطر بستگی به کف فروش فیلم هایی که در اکران هستند دارد.»

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی درباره زمان اکران فیلم های عید فطر به «صبا» گفت: زمان اکران فیلم های عید فطر بستگی به کف فروش فیلم هایی که همچنان در اکران هستند دارد و پس از برگزاری جلسه شورای صنفی و بررسی این کف فروش ها اقدام به تعویض فیلم ها خواهند کرد.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مصادف شدن زمان اکران های نوروزی با فوتبال های جام جهانی، تکلیف فیلم هایی که در این زمان اکران شده و با فیلم سوزی مواجه می شوند چیست؟ توضیح داد: فیلم ها روال عادی خود را سپری می کنند و هر فیلمی در هر مقطعی اکران می شود در عقد قراداد شورای صنفی دخل و تصرفی ندارد و خودِ توزیع کننده و تهیه کننده زمان را مشخص کرده که چه مقطعی فیلم اکران شود.

فرجی در خصوص اکران فیلم های جدید و سرگروه ها اضافه کرد: با پایان ۱۰هفته، زمان اکران فیلم های نوروزی به پایان رسیده و فیلم «دشمن زن» در گروه ماندانا پس از «تگزاس»، فیلم «دارکوب» در گروه استقلال پس از «خجالت نکش»، فیلم «خاله قورباغه» در گروه آزادی پس از «چهارراه استانبول»، فیلم «در وجه حامل» در گروه جوان  پس از «آن سوی ابرها»، فیلم «لازانیا» درگروه  ایران پس از «عصبانی نیستم»، فیلم «دلم می خواد» در گروه زندگی پس از «ناخواسته» و فیلم «شماره ۱۷سهیلا» در گروه کوروش  پس از «خوک» اکران خواهند شد و تاریخ اکران این فیلم ها کاملا بستگی به کف فروش فیلم های قبلی دارد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است