«چهل و هفت» آماده اکران های خارجی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
اطراقچی در گفت‌وگو با «صبا»:

«چهل و هفت» آماده اکران های خارجی شد

«پخش کننده فیلم درحال رایزنی برای اکران های خارجی و جشنواره هایی که قرار است این فیلم شرکت کند، هستند.»
احمد اطراقچی کارگردان فیلم سینمایی «چهل و هفت» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: پخش کننده فیلم (خانم نوبخت) درحال رایزنی برای اکران های خارجی و جشنواره هایی که قرار است این فیلم شرکت کند، هستند.
«چهل و هفت» آماده اکران های خارجی شد/اکران در پاییزامسال
وی در خصوص زمان اکران این فیلم نیز افزود: قرار است بعد از قطعی شدن پخش کننده فیلم را اکران کنیم. هنوز به زمان مشخصی برای اکران نرسیده ایم.
«چهل و هفت» آماده اکران های خارجی شد/اکران در پاییزامسال
اطراقچی در ارتباط با فعالیت های اخیرش توضیح داد: فیلمنامه کار جدیدم تمام شده است که موضوعی اجتماعی دارد و به زودی درخواست پروانه ساخت آن را ارسال خواهیم کرد.
گفتنی است؛ فیلم سینمایی «چهل و هفت» به کارگردانی احمد اطراقچی، عطاالله تبریزی و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه ساخته شده است و اولین نمایش آن در سی و‌ششمین جشنواره جهانی فجر بود.
«چهل و هفت» آماده اکران های خارجی شد/اکران در پاییزامسال
این فیلم که روایتگر داستان سه زن از سه طبقه اجتماعی در شب آغاز زمستان است با حضور لادن مستوفی، شقایق فراهانی، ریما رامین فر، حمیدرضا آذرنگ، مهدی احمدی، شیدا خلیق، مهرنوش ستاری و محمدرضا غفاری ساخته شده است.
«چهل و هفت» آماده اکران های خارجی شد/اکران در پاییزامسال

سایر عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده فیلمنامه و کارگردان: احمد اطراقچی، علیرضا عطاالله تبریزی، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، صدابردار: امیر شاهوردی، صداگذار: رامین ابوالصدق، تدوین: فرامرز هوتهم، موسیقی: ستار اورکی، مدیر چهره پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: غزل آلوسی، مدیر تولید: آرش خیری و ایمان قدسیان، جانشین تولید: جواد سلیمانی، عکاس: مهران بختیاری،منشی صحنه: پرستو مدانلو، تهیه‌کننده: ناهید دل آگاه.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است