نقش ساحره را در «کافه عاشقی» دارم/ بازی در فیلمی که توقیف شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۰
بیتا بیگی در گفتگو با صبا:

نقش ساحره را در «کافه عاشقی» دارم/ بازی در فیلمی که توقیف شد

بیتا بیگی بازیگر نقش ساحره در نمایش «کافه عاشقی» به کارگردانی جلال‌الدین دری درباره نقشش صحبت کرد.

بیتا بیگی بازیگر سینما و تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا درباره نمایش «کافه عاشقی» به نویسندگی و کارگردانی جلال‌الدین دری که در سبک درام، عاشقانه تاریخی از ۱۶ تا ۲۶ خرداد در فرهنگسرای نیاوران سالن خلیج فارس ساعت ۲۱ به مدت ۱۰۰ دقیقه روی صحنه است، اظهار کرد: این اولین کار من با جلال‌الدین دری بود و نقش کوتاهی را بازی می‌کنم.

او افزود: معتقدم تئاتر و هنر به کل ارزشمند است و این نمایش برای من جذابیت دارد چون نقش ساحره‌ با چهره من پارادوکس داشت.

این بازیگر جوان توضیح داد: به نظر من برخلاف نگاه سانتی‌مانتال که به عشق می‌شود، در این مسیر رنج‌های پنهان وجود دارد. در مشرق زمین عشق یک کوره است که گداخته می‌شود و پلیدی و ناخالصی را پاک می کند و از خود الماس به جا می‌گذارد.

او در پایان گفت: مهم ترین کار من در تمام دوران هنری بازی در فیلم «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری بود که به دلیل استفاده از کلاه گیس توقیف شد و رنگ پرده نقره‌ای را ندید.

بازیگران نمایش «کافه عاشقی» ‌حسین میرزاییان، سپیده صباغ، میثم اکبری، فایضه کامیاب، هیوا سیفی‌زاده، صدف بهشتی، بیتا بیگی، امیرکوروش اعرابی، علیرضا شفایی و ملینا فرجی هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از طراح پوستر: کیارش بیات، آهنگساز: پیمان خازنی، عکاس: وحید سیف الهی، امیر کوروش اعرابی، ساخت تیزر: جاوید ‌علیپور.

امیرعلی حسینی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است