اما و اگرهای انتخاب مدیرعامل خانه هنرمندان ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰

اما و اگرهای انتخاب مدیرعامل خانه هنرمندان ایران 

پس از استعفای مجید رجبی معمار از سمت مدیرعاملی خانه هنرمندان ایران گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب مدیرعامل این‌ نهاد همچنان ادامه دارد. 

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، در حالی که خبرها حاکی از آن‌ بود که در جلسه امروز ۲۲ خردادماه شورای عالی خانه‌ها هنرمندان ایران محمدمهدی عسگرپور به عنوان مدیرعامل جدید این‌ نهاد فرهنگی هنری انتخاب شده است، ساعتی پس از انتشار این خبر در صبا یکی از اعضای شورای عالی به خبرنگار ما اعلام کرد که پیش از این بنابر این بوده‌ است که طی جلسه‌ای حمید نیلی و محمدمهدی عسگرپور برنامه‌های خود را ارائه کنند و در صورت وجود پیشنهادهای جدید و گزینه های دیگر این‌ امکان برای افراد بیشتری فراهم‌ شود تا بتوانند با ارائه برنامه‌ها، خود را در معرض رای شورای عالی خانه هنرمندان ایران قرار دهند.

و اما نیلی در یک جلسه که هفته پیش برگزار شد برنامه های خود را ارائه کرد و عسگرپور به دلیل سفر پیش آمده در جلسه امروز برنامه های خود را ارائه کرد. همچنین براساس اطلاعات رسیده به دست خبرنگار صبا در جلسه امروز رای‌گیری درباره انتخاب عسگرپور به عنوان مدیرعامل انجام می‌گیرد اما به دلیل حاضر نبودن تمامی اعضای شورای عالی خانه هنرمندان ایران و دیگر افراد تصمیم‌گیر، در نهایت تصمیم‌ بر آن می‌شود که جلسه دیگری با حضور تمامی اعضای شورا برگزار و پس از آن دوباره رای‌گیری برای انتخاب مدیرعامل خانه هنرمندان انجام شود.

همچنین گفته می‌شود که این‌ امکان وجود دارد تا افراد جدید دیگری نیز امکان ارائه برنامه‌های خود را در این فرصت داشته باشند.

پس از استعفای مجید رجبی معمار از مدیرعاملی خانه هنرمندان ایران درحال حاضر حمیدرضا نوربخش به عنوان سرپرست خانه هنرمندان ایران را اداره می‌کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است