پایان فیلمبرداری «مصائب شیرین۲» در لندن/آغاز فیلمبرداری بخش ایران در فصل سرما | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵

پایان فیلمبرداری «مصائب شیرین۲» در لندن/آغاز فیلمبرداری بخش ایران در فصل سرما

علیرضا داوودنژاد: «فیلمبرداری بخش انگلیس به پایان رسیده است و منتظریم که هوا سرد شود تا نیمه دوم فیلم را که در ایران است فیلمبرداری کنیم.»

علیرضا داوود نژاد کارگردان فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲» که مدتی است فیلمبرداری آن را آغاز کرده در ارتباط با آخرین وضعیت این فلیم سینمایی به «صبا» گفت: این فیلم در دو نیمه فیلمبرداری می شود که نیمه اول آن در انگلیس و نیمه دوم آن در ایران است .فیلمبرداری بخش انگلیس به پایان رسیده است و منتظریم که هوا سرد شود تا نیمه دوم فیلم را که در ایران است فیلمبرداری کنیم.
وی در ارتباط با بازیگران این فیلم سینمایی توضیح داد:ب ازیگران این فیلم سینمایی همان بازیگران «مصائب شیرین۱» هستند که در  سری دوم هم به ایفای نقش پرداخته اند.
داوود نژاد پیس از این در ارتباط با موضوع قسمت دوم این فیلم سینمایی گفته بود: بچه‌های «مصائب شیرین» بزرگ شده‌اند و حالا در همان شرایطی قرار می‌گیرند که پدر و مادرهای خود  را در آن قرارداده بودند، اگرچه با تفاوت‌هایی که به زمان و مکان متفاوت مربوط می‌شود.
«مصائب شیرین» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی علیرضا داوودنژاد محصول سال ۱۳۷۷ است.
در «مصائب شیرین» که در سال ۷۷ ساخته شد، رضا، مونا ، محمدرضا داودنژاد ، احترام سادات حبیبیان و اقدس سعادت رضایی بازی می‌کردند و هنوز مشخص نیست که کدام یک از این بازیگران در “مصائب شیرین  ۲” همکاری دارند. همچنین طبق اعلام عوامل این فیلم نیکی کریمی و ترلان پروانه نیز در سری دوم این فیلم سینمایی مقابل دوربین رفته اند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است