«فصل شکار» در جشنواره ها خارجی حضور دارد/مذاکره برای اکران مناسب | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱
داریوش یاری:

«فصل شکار» در جشنواره ها خارجی حضور دارد/مذاکره برای اکران مناسب

«در حال حاضر تهیه کننده فیلم در حال مذاکراتی با پخش کننده های مختلف برای اکران فیلم هستند تا بتوانند فیلم را دربهترین زمان اکران کنند.»

داریوش یاری کارگردان فیلم سینمایی «فصل شکار» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت:در حال حاضر آقای ابوالقاسمی نژاد تهیه کننده فیلم در حال مذاکراتی با پخش کننده های مختلف برای اکران فیلم هستند تا بتوانند فیلم را در بهترین زمان اکران کنند.
وی در خصوص حضور فیلم در جشنواره های خارجی افزود: این فیلم پخش کننده خارجی دارد که قرار است آن را به جشنواره‌های مختلف بفرستد.
یاری در خصوص پروانه نمایش فیلم توضیح داد: پس از قرارداد با پخش کننده برای دریافت پروانه نمایش اقدام خواهیم کرد.
کارگردان «کربلا جغرافیای یک تاریخ» در ارتبا با زمان اکران فیلم افزود: قطع به یقین اکران فیلم در نیمه دوم امسال خواهد بود.
یاری در ارتباط با آخرین فعالیت هایش افزود:کار جدیدی را آغاز نکرده ام و مشغول به فعالیت خاصی نیستم.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «فصل شکار» سومین فیلم بلند سینمایی داریوش یاری است. کارهای پیشین او، دخیل و کربلا جغرافیای یک تاریخ است. موضوع این فیلم درباره آسیب‌های اجتماعی است. مهران احمدی، حامد کمیلی و محیا دهقانی بازیگران اصلی «فصل شکار» هستند.

ساخته داریوش یاری داستان زندگی یک نوازنده موسیقی را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شود از خارج از کشور به روستای پدری اش بازگردد. در روستا اتفاقاتی برای وی رخ می دهد که در ادامه داستان اصلی این فیلم شکل می گیرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است