پردیس‌های سینمایی تهران؛ بهشت عاشقان فیلم و سینما

به گزارش واحد بازرگانی صبا، سفر به تهران برای کسانی که اهل تفریح و خوشگذرانی هستند، می‌تواند یک تجربه جذاب باشد. مخصوصا که در چند سال گذشته مراکز تفریحی گوناگونی احداث شده که می‌تواند پاسخگوی نیاز هر مخاطبی باشد. یکی از این امکانات جذاب، پردیس‌های سینمایی هستند که خیلی زود تبدیل به بهشت سینمادوستان شدند. تماشای فیلم با کیفیت بالا و صدای عالی، نهایت خواسته هر انسان دوستدار فیلم است که در ادامه به شما خواهیم گفت که این خواسته کجا محقق می‌شود.

اما برای آنکه از سفر تفریحی خود به تهران نهایت لذت را ببرید، پیشنهاد می کنیم برای اقامت ‌به فکر هتل یا مسافرخانه نباشید. مزه سفر به دور هم بودن و در کنار هم لذت بردن است. بنابراین، سوئیت در تهران می‌تواند بهترین گزینه برای یک سفر خانوادگی، دوستانه یا گروهی باشد. به این ترتیب هم سفر کرده‌، هم از کنار هم بودن لذت برده‌ و هم تفریح کرده‌اید.

می‌توانید یک آپارتمان مبله در نزدیکی مراکز تجاری ـ رفاهی اجاره کنید و به راحتی هم تفریح کنید و هم در زمان، هزینه و انرژی خود صرفه‌جویی کنید. مبله تهران امکانی است که کار گردشگران و مسافران را حسابی راحت کرده و یک سفر بی‌دغدغه را به ارمغان آورده است. اگر هم که بعد مسافت برایتان اهمیت ندارد و جنبه تفریحی سفر پررنگ‌تر بوده، ویلا تهران بهترین انتخاب است. یک ویلا اجاره و به سفرتان رنگ و بوی دیگری ببخشید.

اما از موضوع پردیس‌های سینمایی تهران که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم، غافل نشویم. سینما برای فیلم دوستان یک مبحث جذاب است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. هر کجای دنیا هم سفر کنند یک سینما پیدا می‌کنند که لذت تماشای یک فیلم را در آن تجربه کنند.

در تهران نیز پردیس‌های سینمایی بسیاری وجود دارد که لذت سفر را برای گردشگران چند برابر می کنند. وجود یک مکان که بتوان هم در آن فیلم دید، هم در کافه یا رستوران آن غذا خورد و حتی از گالری آن خرید کرد و از دیگر تفریحات آن بهره‌مند شد. تعداد این مراکز با توجه به نیاز دوستداران آن روز به روز در حال افزایش و در مناطق مختلفی در حال احداث است.

4 پردیس‌ سینمایی معروف در تهران

تعداد پردیس‌های سینمایی شهر تهران بسیار زیاد است. اما در این مطلب به 4 مورد بیشتر شناخته شده اشاره خواهیم کرد:

پردیس سینمایی آزادی

اگر سوئیت در تهران شما حوالی مرکز شهر است، در خیابان شهید بهشتی یک پردیس سینمایی قدیمی و نام‌آشنا به اسم آزادی وجود دارد که در طبقات مختلف خود 5 سالن نمایش دارد. ظرفیت سالن نمایش اصلی این پردیس سینمایی در حدود 600 نفر و سایرسالن‌های آن حدود 200 نفر است.

این مجتمع در سایر طبقات خود شامل کافه و رستوران‌هایی است که می‌توانید پیش از اکران فیلم یا پس از آن، در صورت نیاز استفاده کنید.

پردیس سینمایی ملت

اگر از بزرگراه نیایش عبور کرده باشید احتمالا یک ساختمان شیشه‌ای با معماری زیبا را دیده‌اید که درخشش آن توجه‌تان را جلب کرده است.

پردیس ملت در 4 طبقه مختلف، 4 سالن نمایش دارد که هر کدام مجهز به سیستم صوتی دالبی و دیجیتال هستند. به این ترتیب لذت تماشای فیلم در یک محیط حرفه‌ای شما را به وجد خواهد آورد. گیشه فروش بلیط سالن‌ها، در قسمت ورودی ساختمان در طبقه همکف قرار دارد.

همچنین با گالری‌های خود یک فضای جذاب برای دوستداران هنر فراهم کرده که قبل یا بعد از تماشای فیلم می‌توانید حسابی در آن سرگرم شوید. اگر هم گشت و گذارتان در این مجتمع طولانی شد، نگران برنامه غذایی خود نباشید. در طبقه مثبت 1 پردیس سینمایی ملت یک فودکورت وجود دارد که می‌توانید همانجا غذای خود را میل کنید و به ادامه تفریح بپردازید.

پردیس سینمایی کوروش

اگر خانه‌ای که اجاره کرده‌اید در غرب تهران است، پردیس سینمایی کوروش انتخاب خوبی برای تفریح است. چه اتفاقی بهتر از این که مبله تهران شما نزدیک به یک مجتمع تجاری که در دل خود 14 سالن نمایش با ظرفیت 170 تا 330 تماشاچی دارد، باشد. در صورت عضویت در باشگاه مشتریان این سینما، می‌توانید فیلم‌های زبان اصلی را با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

این مجتمع تجاری علاوه بر سالن‌های سینما، فروشگاه‌هایی برای خرید، بازار طلا، شهربازی و فودکورت هم دارد.

پردیس سینمایی چارسو

یکی دیگر از پردیس‌های سینمایی تهران که ممکن است با ظاهر خاص و متفاوتش شما را به خود جذب کند، پردیس چارسو است. این مجمتع تجاری در خیابان جمهوری واقع شده و 7 طبقه دارد. سالن‌های نمایش آن نیز در طبقه هفتم قرار گرفته و کاملا استاندارد است. سالن نمایش شماره ۱ که یکی از بزرگترین سالن‌های این مجموعه است، دارای جایگاه اختصاصی برای معلولان و افراد کم توان بوده و این یکی از مزای این پردیس سینمایی نسبت به سایرین است.

در طبقات دیگر این مجتمع نیز فودکورت،‌ کافی‌شاپ‌ و مراکز خرید، اداری و تجاری وجود دارد.

بنابراین فرقی نمی‌کند در یک ویلا تهران ساکن شدید یا یک مبله تهران برای سفر کوتاه مدت خود اجاره کردید. پردیس‌های سینمایی در نقاط مختلفی از شهر وجود دارند و شما می‌توانید یک روز را در آن سپری کنید. تنها کافیست هنگام اجاره سوئیت در تهران، مراکز تجاری و تفریحی اطراف آن را جست‌وجو کنید.

برای اجاره آپارتمان مبله نیز لازم نیست به صورت حضوری به آژانس‌های املاک و خانه‌های مختلف مراجعه کنید. پیش از شروع سفر می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اسنپ روم، اپلیکیشن اسنپ روم، سوپر اپلیکیشن اسنپ به صورت آنلاین و همچنین به صورت تلفنی خانه مبله موردنظر خود را رزرو و اجاره کنید. اسنپ روم با فراهم آوردن این امکان کمک می‌کند تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و پس از ورود به تهران، مستقیم راهی خانه موقت خود شوید.

انتهای پیام/