شماره دوازدهم ماهنامه‌ «صبا» منتشر شد/ بررسی رسانه‌های سینمایی در ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۹

شماره دوازدهم ماهنامه‌ «صبا» منتشر شد/ بررسی رسانه‌های سینمایی در ایران

شماره دوازدهم ماهنامه‌ «صبا» به سردبیری محمدرضا شفیعی با پرونده ویژه بررسی رسانه‌های سینمایی در ایران منتشر شد.

به گزارش صبا،  شماره دوازدهم ماهنامه‌ «صبا» به سردبیری محمدرضا شفیعی منتشر شد.

در این شماره، به مناسبت ۱۰ سالگی مجموعه رسانه‌ای صبا، گزارش ویژه‌ای منتشر شده است که در آن پنج تن از کارشناسان و اصحاب رسانه به پرسش‌هایی در مورد وضعیت رسانه‌های سینمایی در ایران امروز و تغییر جایگاه این رسانه‌ها در گذر زمان پاسخ داده‌اند.

سینا مهراد به مناسبت اکران فیلم «شادروان» در گفت‌وگویی با این ماهنامه در مورد مسیر پیشرفت خود از مجموعه‌های «پدر» و «آقازاده» تا ایفای نقش اصلی فیلم پرستاره «شادروان» صحبت کرده است.

گفت‌وگویی مفصل با ابراهیم امینی در مورد دو فیلم «موقعیت مهدی» و «مرد بازنده» در کنار یادداشت‌هایی در تحلیل بسته فیلم‌های اکران نوروزی، «موقعیت مهدی»، «شادروان» و «روز‌ صفر» از دیگر مطالب این شماره محسوب می‌شوند.

در بخش تلویزیون، میر سعید مولویان در گفت‌وگو با ماهنامه صبا از سریال «خاتون»، فیلم «تومان» و پیچیدگی‌های بازیگری گفته است. گفت‌وگو با عادل تبریزی در مورد مجموعه «جناب‌عالی»، گفت‌وگو با سید مهرداد ضیایی در مورد مجموعه‌های «نجلا» و «از سرنوشت»، چند یادداشت تحلیلی در مورد مجموعه‌های «خاتون» و «مهمونی»، نگاهی به رویکرد تلویزیون در تولید مجموعه‌های ویژه نوروز و ماه رمضان، یادداشتی در مورد مجموعه «زیرخاکی» و گرامیداشت یاد شهلا ناظریان از جمله دیگر مطالب منتشر شده در این شماره ماهنامه صبا به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است