دشمن پوشالی در «شهباز» نشان نمی‌دهیم/ سکانس‌های پرهیجان پلیسی

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، عصر روز گذشته 18 خرداد سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما و مجید خادمی زاده مدیر گروه فیلم و سریال با حضور در پشت صحنه سریال پلیسی «شهباز» در سعادت آباد، از روند تولید سریال بازدید و با عوامل آن به گفتگو نشستند.

سعید اشناب مدیر شبکه تهران گفت: برای ساخت آثار پلیسی و جاسوسی باید به بهترین شکل و فرم ممکن، تصویرگر دلاوری ها و از خودگذشتگی های نیروهای نظامی و امنیتی این سرزمین باشیم. سریال سازی در دنیای امروز کار بسیار پیچیده ای است و ما باید در تولیدات پلیسی و امنیتی، دشمن را در ابعاد و اشکال واقعی اش نشان دهیم. نباید به مخاطب بگوییم دشمن ضعیف است و ناکارآمد، بلکه باید اقتدار و توانمندی ایران را در مقابله با دشمن به منصه ظهور برسانیم.

مدیر شبکه پنج سیما افزود: قصه سریال های تلویزیونی باید باورپذیر باشد و همذات پنداری مخاطبان با شخصیت های داستان به افتخار ملی منجر شود. وظیفه اصلی ما نمایش هنرمندانه تلاش و اعتماد به نفس جوانان ما در بخش های مختلف علمی کشور است. عملکرد باورمندانه و درست ما، باطل السحر هجمه عظیم رسانه ها معاند خواهد بود.

حمیدرضا لوافی کارگردان سریال پلیسی «شهباز» در جریان این دیدار گفت: برای ساخت سریال «شهباز» کار پیچیده ای داریم. مردم شاهد سکانس های بسیار زیادی در هر قسمت از سریال خواهند بود. استفاده و به کارگیری چندین دوربین و بهره بردن از ظرفیت دوربین های مدار بسته و … به جذابیت های بصری «شهباز» افزوده است و حتما مخاطب را همراه خواهد کرد. ما بر اساس کار تحقیقاتی که در مرحله نگارش فیلمنامه لحاظ شده بود از بازیگران خواستیم که برای باورپذیرتر شدن شخصیت‌ها به خصوص شخصیت های پلیسی داستان به گونه‌ای عمل کنند که در تمام لحظات احساس هیجان یک فیلم پلیسی به بیننده منتقل شود.

امیرحسین آشتیانی پور تهیه کننده سریال نیز گفت: به لطف خدا گروه کاملا حرفه ای و دلسوزی دور هم جمع شده اند. این سریال از آن دست آثاری است که با تحقیق فراوان نوشته شده است. در «شهباز» دشمن به شکل پوشالی نشان داده نخواهد شد.

مهدی علی نقی پور دیگر تهیه کننده سریال افزود: در حوزه تولید آثار تلویزیونی اگر کار خود را به درستی انجام دهیم، قطعا موفقیت هایی خواهیم داشت. در اردیبهشت سال 1399 طرح این سریال مصوب شد و همچنان در طول زمان تولید اصلاحاتی نیز اعمال می شود. باید بدانیم با هزینه بیت المال در حال تهیه و تولید سریال هستیم، به همین دلیل تمام تلاشمان را می کنیم که این اثر تلویزیونی مورد تایید مردم شریف ایران قرار بگیرد.

همچنین مینا خدیوی نویسنده سریال «شهباز» گفت: نوشتن در این حوزه مستلزم تحقیقات مفصل و تخصصی بود که زمان نسبتا زیادی صرف این مساله شد. امیدوار هستیم موضوع و نوع نگاه ما در این سریال طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جذب کند.

سریال تلویزیونی «شهباز» در 30 قسمت 40 دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در حال تولید است. ژانر این سریال معمایی و پلیسی است و هنرمندانی همچون آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر، پاوان افسر و… در آن ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام/