نوید حسینی معاون اداری مالی مجموعه تئاتر شهر شد/ خداحافظی با حسن‌زاده و جودکی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۸

نوید حسینی معاون اداری مالی مجموعه تئاتر شهر شد/ خداحافظی با حسن‌زاده و جودکی

آیین تکریم و نکوداشت معاون اجرایی و مدیر امور هماهنگی مجموعه تئاتر شهر عصر روز دوشنبه 16 خرداد ماه با حضور رییس و تعدادی از کارکنان این مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، آیین تکریم و نکوداشت حسن جودکی معاون اجرایی و محسن حسن‌زاده مدیر امور هماهنگی مجموعه تئاتر شهر عصر روز دوشنبه ۱۶ خرداد ماه با حضور رییس و تعدادی از کارکنان واحدهای مختلف در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

سید محمدجواد طاهری رییس مجموعه تئاتر شهر در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی حسن جودکی معاون اجرایی سابق مجموعه تئاتر شهر در سال‌های گذشته بیان کرد: حسن جودکی از جمله کارکنان تلاشگر تئاتر شهر با بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت در این مجموعه است که حضورش همواره سرمنشا خدمات و فعالیت‌های ارزنده‌ای در راستای فعالیت‌های جاری و میزبانی شایسته از تماشاگران و هنرمندان آثار نمایشی به صحنه رفته بوده است و امیدوارم در دوره جدید فعالیت‌های خود بتواند به موفقیت‌های روزافزون دست پیدا کند.

وی با تشکر از تلاش‌های محسن حسن‌زاده در واحد امور هماهنگی مجموعه تئاتر شهر هم توضیح داد: به طور حتم فعالیت‌های محسن حسن زاده در ساماندهی و برنامه‌ریزی برای اجرای عمومی آثار نمایشی و دیگر فعالیت‌های مرتبط در این حوزه دربرگیرنده نکات ارزشمندی است که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد و من امیدوارم او به واسطه سال‌ها فعالیت موثرش در بخش‌های مختلف اداره کل هنرهای نمایشی در آینده نیز منشا خدمات ارزشمندی دیگری در حوزه تئاتر باشد.

رییس تئاتر شهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی از تغییرات صورت گرفته در چارت ادارت مجموعه، سید نوید حسینی از همکاران باسابقه انجمن هنرهای نمایشی و تئاتر شهر را به عنوان معاون اداری – مالی مجموعه تئاتر شهر معرفی کرد.

در پایان مراسم هم ضمن اهدای لوح قدردانی رییس مجموعه تئاتر شهر به حسن جودکی و محسن حسن زاده، هدایایی به رسم یادبود از طرف کارکنان مجموعه تئاتر شهر به آنها تقدیم شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است