«۱۰۲۲» با جام جهانی فوتبال شوخی می‌کند/ مجری آقا در کنار گزارشگر خانم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۴
سجاد کلبادی‌نژاد در گفتگو با صبا:

«۱۰۲۲» با جام جهانی فوتبال شوخی می‌کند/ مجری آقا در کنار گزارشگر خانم

تهیه‌کننده برنامه «1022» که ویژه جام جهانی فوتبال قطر روی آنتن رادیو صبا می رود درباره جزییات این برنامه رادیویی توضیح داد.

سجاد کلبادی‌نژاد تهیه‌کننده برنامه های رادیویی در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره پخش برنامه جدید «۱۰۲۲» که به مناسبت آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰٢٢ قطر به تهیه‌کنندگی خودش و اجرای مهدی پر از امروز ساعت ۲۰ تا ۲۱ به مدت یک ساعت روی آنتن شبکه رادیویی صبا موج اف.ام ردیف ۱۰۵٫۵ مگاهرتز شنیده شود، درباره بخش های مختلف این برنامه اظهار کرد: گزارش مردمی، مسابقه پیامکی و تلفنی و تحلیل خبری از بخش های برنامه است و مائده علاقه‌مند گزارشگر برنامه با قرار دادن مردم در موقعیت های مختلف فوتبالی گزارش های جالب و شنیدنی را تقدیم مخاطبان می کند.

او دلیل انتخاب یک خانم برای گزارشگری برنامه‌ای فوتبالی توضیح داد: مجری ما مهدی پر است و چون مجری مرد داریم به نظرم ضروری بود یک صدای خانم هم داشته باشیم این گونه با تنوع صداها، برنامه برای مخاطبان رادیو خسته کننده نمی شود.

این تهیه کننده برنامه های رادیویی در پاسخ به اینکه ایده این برنامه فوتبالی از کجا آمد، بیان کرد: ایده این برنامه از حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا و مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات شبکه رادیویی صبا بود.

به گفته وی، در این برنامه از مخاطبان خواسته می شود در طول روز با ۲۲ کلمه با جام جهانی شوخی و یک متن طنز با موضوع جام جهانی برای سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۲۲ ارسال کنند و در زمان پخش برنامه که هر شب ساعت ۲۰ است این متن‌های طنز به نام فرستنده اثر خوانده می‌شود و در پایان جام‌جهانی از بهترین متن‌های ارسالی قدردانی خواهدشد.

کلبادی‌نژاد درباره اینکه «۱۰۲۲» بعد از جام‌جهانی (آذرماه ۱۴۰۱) هم ادامه خواهد داشت و ممکن است با تغییر نام مجدد در کنداکتور رادیو صبا شنیده شود، گفت: این امکان وجود دارد که بهترین متن های ارسالی انتخاب می‌شوند و از آنها به عنوان آیتم در برنامه‌های آتی رادیویی هم استفاده کنیم. همچنین سعی داریم این برنامه با قوت بماند و بتوانیم بعد از جام‌جهانی با تغییر نام برنامه، از این ایده همچنان روی آنتن رادیو صبا استفاده کنیم.

او که از طرفدارن تیم استقلال است و به نظرش تیم برزیل برنده جام‌جهانی ۲۰۲۲ خواهد شد، درباره سایر بخش‌های این مسابقه افزود: هر شب در این برنامه با طرح چهار سوال، مسابقه پیامکی با موضوع جام جهانی برای شنوندگان برگزار می‌شود و کسانی که موفق شوند در بخش پیامکی به تمام پرسش ها پاسخ صحیح دهند وارد مرحله دوم یعنی مسابقه تلفنی می‌شوند و در این مسابقه نیز با موضوع فوتبال و جام جهانی همراه شنوندگان می شویم.

او در پایان در پاسخ به اینکه مردم در زمان برپایی جام‌جهانی مشغول تماشای بازی ها هستند و ممکن است کمتر سراغ رادیو بیایند، گفت: مخاطبان ورزش، همه شبکه‌ها را دنبال می‌کند و بیشتر مردم ایران طرفدار ورزش و اکثر این طرفداران نیز به فوتبال علاقه‌مند هستند پس فکر می کنم در زمان برپایی جام جهانی حتما مخاطبان رادیو و تلویزیون برنامه های فوتبالی را دنبال می کنند.

امیرعلی حسینی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است