نمایش آثار نقاشان معاصر استان البرز در «دیوار» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۳

نمایش آثار نقاشان معاصر استان البرز در «دیوار»

نمایشگاه گروهی نقاشان معاصر استان البرز «دیوار» از 20 خرداد تا 2 تیر ماه در نگارخانه لاله برگزار می شود.

به گزارش صبا، نمایشگاه گروهی نقاشی «دیوار» حاصل تلاش جمعی از هنرمندان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه های هنر سوره جهاد دانشگاهی و رسام استان البرز با رویکرد هنر معاصر و مدرن گردآوری شده و ۲۰ خرداد ماه در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

در این میان هنرمندان این نمایشگاه سعی کرده‌اند با مبانی فرم و رنگ و استحاله آن دریچه متفاوتی به زندگی روزمره و زیست خود داشته و همراه با زبان تصویری جهانی و نمادهای متفاوت که در قالب تکنیک ها و سبک های مختلف هنری از فیگوراتیو تا انتزاعی تلاشی در ارتباط با مخاطب خود داشته باشند.

در سال‌های اخیر این نگارخانه میزبان آثار هنرمندانی از شهرهای مشهد، تبریز، رشت، زنجان، اردبیل و همدان بوده است.

اسامی هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه عبارتند از محبوبه آتشکده، مریم آجورلو، حسین اسماعیلی، سارا امجدیان، مهناز ایلخانی، شهناز بورقی، مریم جعفری، مصطفی چوب تراش، انسیه زرگر، سمیه سالاری برکویی، مونا سیدنورانی، حسنیه طباطبائی، نعیمه عبدالبقایی، افرا فرحناک، شیوا قنبری، مریم کیانفر، روژین محمد پور، ریحانه موسوی، فهیمه مومنی، اکرم نصیری زاده، مریم نظری.

آیین گشایش نمایشگاه «دیوار» روز جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه تا ۲ تیر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۸ و پنجشنبه ها ساعت ۹ تا ۱۳ به جز روزهای تعطیل دایر خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است