داستان پیرمرد فلسطینى در راهپیمایى اربعین | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱

داستان پیرمرد فلسطینى در راهپیمایى اربعین

رمان «صور» نوشته حسینعلی جعفری از سوی انتشارات سروش به چاپ سوم رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش، چاپ سوم کتاب «صور» با تألیف حسینعلی جعفری از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

این رمان دربارۀ شرکت یک پیرمرد فلسطینى در راهپیمایى اربعین و در واقع پیوند میان قدس و کربلا است. همچنین این رمان تحلیلى از اوضاع جهان اسلام با توجه به گذشته تاریخ دردناک فلسطین است.

در رمان «صور» به مساله اشتراک ادیان و تقریب مذاهب اشاره شده، مخصوصا تاکید شده که امام حسین (ع)  مختص شیعیان نیست و پیروان دیگر ادیان نیز او را الگوی خویش می‌دانند.

در قسمتی از کتاب آمده است: «ناجی معلّم اینجا بود. میدانی چکارش کردند؟ تا گردن دفنش کردند توی خاک و روی سرش شیره خرما ریختند. می‌دانی شترمورچه‌ها عاشق شیره‌اند؟ می‌دانی یا نه؟»

چاپ سوم این کتاب در ۳۶۳ صفحۀ رقعی، شمارگان ۱٫۵۰۰ نسخه و با قیمت ۶۵٫۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق پیامرسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است