«بیست و یک هفته بعد» به تدوین رسید/ فیلمی درباره مادرانگی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۹

«بیست و یک هفته بعد» به تدوین رسید/ فیلمی درباره مادرانگی

فیلم «بیست و یک هفته بعد» به کارگردانی نسرین محمدپور وارد مرحله تدوین و صداگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی فیلم، نسرین محمدپور درباره تغییر نام فیلم «بیست و یک هفته بعد» به کارگردانی خودش گفت: فیلم نامه «بیست و یک هفته بعد» قبلاً با عنوان «امانتی» در جشنواره‌های مختلف حضور پیدا کرد که بعد از مدتی تصمیم گرفتم عنوان فیلم را تغییر دهم.

این کارگردان درباره فیلم و موضوع آن بیان کرد: فیلم «بیست و یک هفته بعد» به مدیریت بدن زن و مساله مادرانگی اختصاص دارد. ما سعی کردیم در این فیلم درباره مشکلات و آسیب‌های اجتماعی زنان که در تمامی جهان پررنگ شده است، صحبت کنیم.

محمدپور درباره روند و زمان تولید فیلم «بیست و یک هفته بعد» چنین توضیح داد: پیش تولید این فیلم را از مهر ماه سال گذشته شروع کردیم که پیدا کردن مکان تصویرداری و انتخاب بازیگران و عوامل، کمی زمان‌بر شد و در نهایت در روزهای پایانی سال گذشته فیلمبرداری کار به پایان رسید و فیلم وارد مرحله تدوین و صدا گذاری شده است.

بنفشه ریاضی، لیلا حسین زاده، سودابه بهرامی نژاد، پریسا عسگری به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند. همچنین فریبا عرب به عنوان تهیه کننده، دیاکو خاکی به عنوان مدیر تولید و بهروز بادروج به عنوان مدیر فیلمبرداری در تولید این فیلم همکاری داشته‌اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از صدا: ایرج نوروزی، طراح صحنه: رضا محمدپور، طراح لباس: عاطفه صالحی، عکاس: محمد نظری، دستیار اولکارگردان: محمد علی نعمت الهی، متین خیبلی، منشی صحنه: ریحانه فلاحی، تدوین: عماد خدابخش، صداگذاری: زهره علی اکبری، دستیاران تصویر: معین نجاری، امیر غیور، نیما طرابی، حمید دایی جانی، مسئول دوربین: مهدی فشمی، طراح گریم: سولماز آقا جانی، دستیار: نسیم محمدپور، دستیار طراح لباس: فهیمه تقوی، مسئول تدارکات: مسعود لرستانی و سعید جمال الدین، مدیر روابط عمومی: غزاله سعادتی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است