«عاشقانه‌های خیابان» در راه است

شهرام گیل‌آبادی که این روزها نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» را در پردیس تئاتر شهرزاد به‌روی صحنه برده است، درباره فعالیت‌های آینده خود و گروه تئاتر «ب» به خبرنگار  «صبا» گفت: کار بعدی گروه نمایش «ب» تئاتری است بنام «عاشقانه‌های خیابان».
گیل‌آبادی درباره شرایط پیش‌تولید اثر جدید گروه تئاتر خود، گفت: متن کار نوشته شده و بازنویسی‌های لازم بروی کار نیز انجام شده است.
او تئاتر «عاشقانه‌های خیابان» را کاری کاملا اجتماعی می‌داند و تا اینجای کار از روند نویسندگی متن آن کاملا اعلام رضایت می‌کند. او متن این نمایش را متنی قابل قبول می‌داند که توسط خود گیل‌آبادی و بهمن عباسپور  بر رشته تحریر درآمده و محمد چرمشیر آنرا بازنویسی کرده است.
گیل‌آبادی در ادامه خاطر نشان ساخت تمام سعی گروه بر این اصل استوار خواهد بود که در نمایش «عاشقانه‌های خیابان» یک کار تعاملی درستی حول کار انجام شود.
به گفته شهرام گیل‌آبادی نمایش «عاشقانه‌های خیابان» در راستای اجرای تئاتر اجتماعی است و اجرای این نوع تئاتر، برنامه گروه تئاتر «ب» است.
خاطر نشان می‌سازد تئاتر «یک دقیقه و سیزده ثانیه» که فعالیتی دیگر از گروه تئاتر «ب» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی است از اول مرداد با بازی پانته‌آ بهرام، سیما تیرانداز، مینا دریس و لادن مستوفی در دو سانس 19:30 و 21:30 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است. این نمایش در سال گذشته با همین گروه و در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نیز بروی صحنه رفته بود و به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین نمایش‌های ایرانشهر شناخته شد.
عوامل اجرایی این نمایش که با تحقیق میدانی و بررسی روی زندگی 53 زن کارتن خواب، قصه زندگی پر تنش و جذاب چهار زن را به صحنه می‌کشد.
دستیار کارگردان و برنامه ریز: هانیه جوادی منش، مشاور کارگردان: قربان نجفی، تهیه کننده: بهمن عباسپور، علی پالیزدار، مجری طرح و مدیر تولید: محمد قدس، طراح لباس: ندا نصر، طراح صحنه و نور: فریدون محرابی، موسیقی: سمانه گلکار، عکاسان: احسان رافتی، آرزو آزادپور، طراح گرافیک: محمد صادق زرجویان، طراح صدا: صادق داوری فر، ساخت تیزر: فضل ا…تاری، مدیر بین الملل: آرزو آزاد پور، مدیر ارتباطات و روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر، همکار روابط عمومی: میثم تحریری، تبلیغات مجازی: گروه جارچی، گروه پژواک، گروه تئاتر مارکت .