انتقاد خواننده مشهور فرانسوی از امانوئل مکرون/ ساردو تهدید به خروج از فرانسه کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵

انتقاد خواننده مشهور فرانسوی از امانوئل مکرون/ ساردو تهدید به خروج از فرانسه کرد

میشل ساردو خواننده مشهور فرانسوی از مکرون و ژان لوک ملانشون دو سیاستمدار فرانسوی انتقاد کرد.

به گزارش صبا به نقل از فیگارو، میشل ساردو خواننده سرشناس فرانسوی که به دلیل رک گویی اش مشهور است به تازگی با مجله پاری مچ گفتگویی انجام داده که در آن به مسائل سیاسی کشورش پرداخته است.

این خواننده ۷۵ ساله در این مصاحبه به صراحت احساسات خود را در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۲ کشورش نشان داده است.

وقتی در این مصاحبه از میشل ساردو پرسیده شد که درباره انتخاب مجدد امانوئل مکرون به رییس جمهوری فرانسه چه فکری می کند، گفت: مکرون آنچه را که می گوید، انجام نمی دهد.

البته مصاحبه کننده نتوانست متوجه شود که میشل ساردو امسال به چه کسی رای داده است. این خواننده نامدار در این باره چنین توضیح داد: به همان اندازه که در گذشته با سیاستمداران خاصی در ارتباط بوده ام، امروز دیگر هیچ ارتباطی با کسی ندارم.

ساردو سی و پنج سال پیش مدعی بود که دست راستی است و پس از آن با جناح راست افراطی آشنا شد. او درباره آن دوره گفت: من هرگز به افراطی ها رای ندادم. امسال هم از ابتدا می دانستیم لوپن (سیاستمدار دست راست فرانسه) پیروز نخواهد شد.

خواننده فرانسوی که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از ترانه هایش فروخته شده است درباره چپ افراطی فرانسه نیز چنین نظر داد: (ژان لوک) ملانشون (سیاستمدار چپ فرانسوی که خواهان کنار کشیدن فرانسه از ناتو است) همیشه زیاده روی می کند. حالا هم تصمیم دارد نخست وزیر شود، آگاه باشید، اگر او نخست وزیر شود، من از این کشور می روم.

ساردو این سخنان را درحالی مطرح کرده است که به تازگی الیزابت بورن به عنوان نخست وزیر فرانسه معرفی شده است.

ژان لوک ملانشون رییس حزب «فرانسه تسلیم‌ناپذیر» روز ۲ ژوئن در توییتر خود به سخنان ساردو چنین پاسخ داد: آقای میشل ساردو به من اجازه گفتگو می دهید؟ من می خواهم شما را متقاعد کنم که با برنده شدن ما در فرانسه بمانید، بسیاری از مردم فرانسه شما را دوست دارند و کشور نیز به محبت شما نیاز دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است