انیمیشن «قطعه گمشده» به جشنوار مکزیکی راه یافت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۹

انیمیشن «قطعه گمشده» به جشنوار مکزیکی راه یافت

انیمیشن کوتاه «قطعه گمشده» به پانزدهمین جشنواره‌ Festival Internacional de Cortometraje UVAQ مکزیک راه یافت.

انیمیشن قطعه گمشدهبه گزارش خبرنگار سینمای خبرگزاری صبا، انیمیشن کوتاه «قطعه گمشده» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی جمال اسکویی و پخش‌کنندگی درگاه فیلم ایران به پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی Festival Internacional de Cortometraje (UVAQ) مکزیک راه یافت.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «یک دستکش مردانه تنها در زیرزمین یک فروشگاه زندگی می‌کند. زندگی او بعد از سقوط تصادفی یک دستکش زنانه در آنجا تغییر می‌کند. وقتی مدیر فروشگاه دستکش زنانه را به صاحبش پس می‌دهد، دستکش مردانه از زیرزمین بیرون می‌رود تا او را پیدا کند…»

از عوامل این فیلم می‌توان به نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: جمال اسکویی، انیماتور: جواد عبدالله‌زاده، فیلمبردار: وحید حسین‌زاده، صداگذار: حسین قورچیان، نورپرداز: مجید قربانی‌فر، آهنگساز: محمد جعفری، مدیر‌ تولید: فاطمه حیدری و جلوه‌های ویژه: داریوش اسکویی و تدوینگر: جمال اسکویی اشاره کرد.

جشنواره بین‌المللی «FICUVAQ در سال ۲۰۰۷ توسط (Universidad Vasco de Quiroga (UVAQ در مکزیک تاسیس شد. در ابتدای فعالیت، این جشنواره تنها به آثار خلق شده توسط دانش‌آموزان می‌پرداخت اما در طول زمان، تکامل یافته و هدف اصلی خود را برای ادامه فعالیت بر اساس ترویج فرهنگ، داستان‌گویی، نقد، ترویج رقابت سالم در بین جوانان و ایجاد تعامل در محیطی که در آن زندگی می‌کنیم، قرار داده است.

در پانزدهمین دوره جشنواره‌ی بین‌المللی «FICUVAQ» از میان تمامی آثار ارسالی، فقط ۵۰ فیلم توانستند حضور یابند. این رویداد در تاریخ ۱۳ تا ۱۷ ماه ژوئن برابر با ۲۳ تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است