وینونا رایدر از فصل جدید «چیزهای عجیب» گفت/ نتفلیکس به تماشاگرها هشدار داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۱

وینونا رایدر از فصل جدید «چیزهای عجیب» گفت/ نتفلیکس به تماشاگرها هشدار داد

وینونا رایدر درباره تجربه کار با بازیگران کم سن و سال مجموعه نتفلیکسی «چیزهای عجیب» گفت.

به گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، سریال «چیزهای عجیب» سال ها بعد از اینکه اولین بار سال ۲۰۱۶ در نتفلیکس عرضه شد با فصل جدیدش بار دیگر به صدر اخبار جهان برگشته است در حالی که بچه های آن مجموعه همه بزرگ شده اند.

همزمان با پخش فصل چهارم، وینونا رایدر ستاره «چیزهای عجیب» که از کهنه‌کارترین بازیگران این سریال علمی تخیلی است در مورد کار با گروه جوان این مجموعه صحبت کرد.

رایدر در این باره گفت: بدیهی است که اکنون سال ها است که با این بچه ها کار می کنم، اکثر آنها مرا شگفت زده می کنند. آنها خیلی بااستعداد هستند.

فصل چهارم «چیزهای عجیب» در بهار ۱۹۸۶ اتفاق می‌افتد و گروه اصلی بازیگرانش را الون (میلی بابی براون)، مایک (فین ولفهارد)، داستین (گیتن ماتارازو) و ویل (نوآ اشنپ) که در دوران دبیرستان به سر می برند، تشکیل می دهند.

اپیزودهای جدید این مجموعه که دانیل فاینبرگ منتقد سینما در نقدش آنها را «عالی ترین، ترسناک ترین، و جاه طلبانه ترین کار» نامید، نوستالژیک است. با این حال برادران دافر سازندگان این مجموعه این بار بیشتر تحت تاثیر ژانرِ وحشت قرار گرفتند و سریال تیره تر شده است.

وینونا رایدر درباره فصل جدید این سریال گفت: من احساسات بسیار متفاوتی در مورد کودکان در صنعت سینما دارم، من یکی از آنها بوده ام و به بچه هایی که الان اینجا هستند بسیار افتخار می کنم.

بازیگر «ادوارد دست قیچی» تاکید کرد: در این سن بچه‌ها  یک نوع پاکی و خلوص دارند و در آن ها ویژگی های واقعی وجود دارد. این بچه‌ها خیلی مهربان، متفکر و باورنکردنی هستند.

وقتی فیلم‌برداری «چیزهای عجیب» شروع شد، بچه‌های این مجموعه همگی ۱۱ یا ۱۲ ساله بودند و از آن زمان تا الان به اواخر نوجوانی و اوایل ۲۰ سالگی رسیده‌اند و تنها تعداد کمی از آنها وارد دانشگاه شده‌اند.

فصل چهارم «چیزهای عجیب» به دو بخش تقسیم شده است و هفت قسمت اول که «جلد ۱» نامیده می شود اکنون (۲۷ می) در نتفلیکس عرضه شده است. دو قسمت پایانی فصل، که هر کدام طولانی هستند، در روز اول جولای به عنوان «جلد ۲» پخش می‌شوند.

ضمنا باید اشاره کرد پس از تیراندازی ویرانگر مدرسه ابتدایی در ایالت تگزاس در چند روز گذشته، نتفلیکس یک هشدار با این مضمون که مجموعه حاوی محتوای خشونت آمیز است به اول سریال اضافه کرده است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است