این آخر هفته کدام نمایشگاه‌ها افتتاح می‌شوند؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۸

این آخر هفته کدام نمایشگاه‌ها افتتاح می‌شوند؟

امروز جمعه ۶ خرداد ماه چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهر تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، امروز جمعه ۶ خردادماه با توجه به تعطیلی آخر هفته فرصت مناسبی در اختیار علاقه‌مندان به هنر قرار دارد تا با گالری‌گردی و حضور در افتتاحیه نمایشگاه‌های هنری اوقات فراعت خود را سپری کنند.

در ادامه به معرفی چند نمایشگاه که امروز افتتاح می‌شوند، پرداخته‌ایم.

نمایشگاه انفرادی عکس سینا برومندی به نام «چکش جادوگران» جمعه ۶ خرداد ماه در گالری اُ افتتاح شده و تا ۱۴ خرداد ماه ادامه دارد.

این نمایشگاه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه اول میزبان بازدیدکنندگان است.

گالری اُ همچنین روز جمعه ۶ خرداد ماه میزبان یک نمایشگاه دیگر به نام «لِه‌شدگی» است که این شامل آثار طراحی عباس میرزایی است.

«لِه‌شدگی» تا ۱۴ خرداد ماه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه دوم میزبان بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه انفرادی ام اسمارت به نام «کواک» از ۶ تا ۱۷ خرداد ماه در گالری هما برپا است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این‌ نمایشگاه همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک مراجعه کنند.

«گر بر فلکم دست بُدی چون یزدان…» عنوان نمایشگاه انفرادی مریم عابدی است که تا ۲۷ خرداد ماه در گالری اثر در معرض تماشا قرار دارد.

این‌ نمایشگاه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در نشانی تهران، خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، پلاک ۱۶ میزبان مخاطبان است.

نمایشگاه انفرادی طراحی و نقاشی‌های شیما اسفندیاری به نام «پس از تاریکی» ۶ تا ۲۰ خرداد ماه در گالری این/جا برپا است.

این‌ نمایشگاه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در نشانی تهران، ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ میزبان مخاطبان است.

نمایشگاه انفرادی پرفورمنس علیرضا خسروآبادی به نام «سه مجسمه ده دقیقه‌ای» تا ۱۷ خردادماه در گالری ویستا برپا است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است