فراخوان ششمین جشنواره تلویزیونی مستند منتشر شد/ اضافه شدن «مجموعه مستند»

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره تلویزیونی مستند، ششمین دوره جشنواره تلویزیونی مستند در بخش‌های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری» برگزار خواهد شد که فراخوان آن امروز 3 خردادماه منتشر می‌شود. شرکت‌کنندگان تا 20 تیرماه فرصت دارند تا در سایت جشنواره ثبت‌نام کرده و آثار خود را ارسال کنند.

در بخش فیلم مستند، مستندسازان سراسر کشور می‌بایست آثار تولیدی خود از سال 1398 به بعد را ارسال کنند. همچون دوره‌های گذشته این جشنواره، عکاسان فعال در حوزه عکاسی مستند نیز می‌توانند با ارسال آثار خود در این رویداد ملی شرکت کنند. در بخش مستندنگاری امسال نیز جشنواره پذیرای گزارش‌های مستند خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالین رسانه‌ای خواهد بود.

علاوه براین، در ششمین جشنواره تلویزیونی مستند برای اولین بار، «مجموعه مستند»ها نیز می‌توانند شرکت کرده و به رقابت با دیگر مجموعه‌ها بپردازند. همچنین حق پخش و جوایز تمامی بخش‌های این دوره از جشنواره افزایش قابل توجهی داشته است.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان برای مطالعه فراخوان، ثبت‌نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com و یا صفحه مجازی آن در شبکه‌های اجتماعی به آدرس festdoctv.ir@ مراجعه کنند.

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شهریورماه 1401 به دبیری محسن یزدی مدیر شبکه مستند سیما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/