اجرای موسیقی اصیل ایرانی در قلب اروپا توسط علیرضا قربانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵

اجرای موسیقی اصیل ایرانی در قلب اروپا توسط علیرضا قربانی

علیرضا قربانی از برگزاری تور کنسرت اروپایی خود در تاریخ‌های 6، 7 و 8 خرداد در کشور هلند و بلژیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، خواننده‌های متعددی این روزها در سالن‌های برگزاری کنسرت‌ با مخاطبان خود همراه هستند و تعدادی از خواننده‌ها هم در حال تدارک برگزاری اولین کنسرت‌های خود قبل از ماه محرم و صفر هستند که تجربه اولین کنسرت بعد از کرونا آن‌ها به پاییز ۱۴۰۱ موکول نشود.

خواننده‌هایی که روی استیج هستند با هر کیفیت و مخاطبی به اجرا می‌پردازند، اجراهایی که هیچگاه آمار دقیق و صحیحی از بازخورد مخاطب‌ها، تعداد شرکت کننده‌ها و بلیت‌های فروخته شده در آن‌ها، اطلاع رسانی نمی‌شود.

۲ مورد از ملاک‌هایی که نشان می‌دهد خواننده از کیفیت اجرا و محبوبیت در بین مخاطبان برخوردار است؛ یک تمدید برگزاری کنسرت‌ها در یک شهر به مدت چند شب است که این اتفاق در نوروز ۱۴۰۱ برای محسن یگانه و سیروان خسروی افتاد و ملاک دوم هم برگزاری تور کنسرت خارج از کشور البته در هر کشوری به غیر از کشور ترکیه است.

علیرضا قربانی جزو خواننده‌هایی است که در حال حاضر هر ۲ ملاک عنوان شده را دارد، قبل از شروع کرونا ۴۵ شب کنسرت «با من بخوان» را در تهران اجرا کرد و حالا پس از کاهش شیوع کرونا تمرکز خود را در اجرای پروژه «با من بخوان» در شهرهای مختلف کشور است، به طوری که چند روز پیش ۸ سانس در یزد اجرا کرد و شهرهای رفسنجان، کرمان، اصفهان، رشت و تبریز دیگر شهرهایی بودند که بعد از ماه رمضان در حدود ۲۰ سانس میزبان علیرضا قربانی و گروه ارکستر او با رهبری حسام ناصری بودند.

حالا این خواننده بعد از اتمام اجراهای خود در سالن یادگار امام رشت، شب گذشته ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۲۱ می در صفحه اینستاگرامی خود از برگزاری تور کنسرت اروپایی خود خبر داد.

علیرضا قربانی در صفحه خود نوشت: «با افتخار اعلام می‌داریم کنسرت موسیقی اصیل ایرانی در دو شب و در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ ماه می ۲۰۲۲ برابر با ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۱ در کشور هلند شهر دِن هاگ و در تاریخ ۲۹ می برابر با ۸ خرداد در شهر گنت کشور بلژیک برگزار خواهد شد.

این برنامه با حضور هنرمندان چون سامان صمیمی نوازنده کمانچه، میلاد محمدی نوازنده تار و زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای اجرا خواهد شد.»

این تور کنسرت به احتمال فراوان تمدید می‌شود ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که هنوز مشخص نیست کنسرت‌ها تحت عنوان کدام پروژه علیرضا قربانی تعریف شده است؟ پروژه «راز و آواز» یا پروژه «با من بخوان» و یا هیچ کدام از آن‌ها.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    114/077/276/500
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    20/697/483/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    2/879/984/500
  • مست عشق
    پیش فروش 1/424/095/000