اکران فیلم‌هایی از ۸ کشور در هفته پایانی جشنواره «هنر برای صلح» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱

اکران فیلم‌هایی از ۸ کشور در هفته پایانی جشنواره «هنر برای صلح»

هفته دوم و پایانی جشنواره هنر برای صلح به اکران فیلم‌هایی از 8 کشور اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری صبا، هفتمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح که هفته اول خود را با نشست بینارشته‌ای هنر و پزشکی به پایان رسانده بود، هفته دوم و پایانی خود را با اکران فیلم های داستانی از هشت کشور  آغاز می کند.

هفتمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح که ۲۹ شهریور همزمان با روز جهانی صلح در خانه فرهنگ دیهیم آغاز به کار کرده است، عصر روز پنجشنبه ۴ مهرماه در ششمین روز کاری خود، نشستی بینارشته ای را با عنوان «تاثیر احساسات بر سلامت جسم و روح» با حضور پرفسور هرمز مه منش جراح قلب، فریماه اکرمی روانشناس، بهنام کامرانی مدرس دانشگاه و حسین محجوبی هنرمند نقاش برگزار کرد.

هفته دوم کاری جشنواره هنر برای صلح با بازدید احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران آغاز شد و در هفته پایانی امروز شنبه ۶ مهرماه، فیلم های کوتاه داستانی هفتمین جشنواره هنر برای صلح را که فاطمه معتمدآریا، مونا زندی و امیر اسفندیاری به عنوان اعضای هیات انتخاب کرده اند، از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در سینما فرهنگ به نمایش درخواهد آمد و در بخش دوم، فیلم های مستند این جشنواره  ۸ مهرماه به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم ها از کشورهای نیوزلند، لوکزامبورگ،انگلستان،کره جنوبی،اسپانیا،نپال و آذربایجان است.

ستاد برگزاری جشنواره هنر برای صلح این هفته جدا از میزبانی میهمانان خارجی جشنواره، میزبان سفرا و مقامات خواهد بود. در مراسم اختتامیه هم همچون سال های گذشته نشان عالی هنر برای صلح را به چهره های فرهنگی هنری اهدا خواهد کرد و از برگزیدگان بخش های مختلف تقدیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است