رونمایی از پوستر بین‌المللی «رنفیلد» به بهانه حضور در بازار کن ۲۰۲۲ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱

رونمایی از پوستر بین‌المللی «رنفیلد» به بهانه حضور در بازار کن ۲۰۲۲

پوستر فیلم کوتاه «رِنفیلد» به کارگردانی شاهین رشیدی و تهیه‌کنندگی رحمان سیفی آزاد به بهانه حضور در بازار جهانی جشنواره کن 2022 رونمایی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فیلم، پوستر فیلم کوتاه «Renfield» که در ژانر تریلر روانشناسی ساخته شده و رحمان سیفی آزاد در مقام تهیه‌کننده و شاهین رشیدی در مقام نویسنده و کارگردان آن حضور دارند، به بهانه حضور در بازار جهانی جشنواره کن ۲۰۲۲ در فرانسه رونمایی شد.

این فیلم بعد از فیلم بلند سینمایی «Nine» و فیلم های کوتاه «هبوط» ،«دنیا تمام میشود» ،«الکلی»، «سفر» و «کوچ» اثر جدیدی از رشیدی است.

بخش بازار جشنواره جهانی کن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای سینمایی جهان فرصت مناسبی برای ارایه و معرفی فیلم‌ها به منظور حضور و رقابت در جشنواره‌های جهانی است. پخش‌کننده جهانی این فیلم کمپانی بین‌المللی فوگو استودیو آمریکا است که زیر مجموعه ای از کمپانی هالیوودی سونی پیکچرز است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه که بر اساس فیلمنامه‌ای از شاهین رشیدی ساخته شده، آمده است: زندگی روزمره پر از داستان‌ها و اتفاقات عجیب است. داستان‌هایی که با «دانستن» شاید بتوان پایان شیرین‌تری برایشان رقم زد.

سندرم رنفیلد یک اختلال ژنتیکی نادر است که کمبود هِم (Hème) در خون بیمار، منجر به میل شدید به خون در فرد مبتلا می شود که البته با رژیم غذایی و جلسات روانکاوی قابل کنترل است.

آنیتا باقری، رامین لک و آوا گنجی بازیگران «رنفیلد» هستند.

عوامل فیلم کوتاه «رنفیلد» عبارتند از کارگردان و نویسنده فیلمنامه: شاهین رشیدی، تهیه‌کننده: رحمان سیفی آزاد، مجری طرح: شاهین باباپور، مدیر فیلمبرداری: شاهین رشیدی، تدوین: شاهین رشیدی، صدابردار: پرهام رشیدی، موسیقی، طراحى و ترکیب صدا: شاهین رشیدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فاطمه هنرور، مشاور رسانه ای: نغمه دانش آشتیانی، اصلاح رنگ و نور: شاهین رشیدی، عکاس پشت صحنه: هادی نوید و طراحی صحنه و لباس: فرامرز رشیدی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است