کمی مشغول ساخت موسیقی‌ام و کمی هم کتاب می‌نویسم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
لوریس چکناواریان در گفتگو با صبا:

کمی مشغول ساخت موسیقی‌ام و کمی هم کتاب می‌نویسم

لوریس چکناواریان با حضور در نمایشگاه کتاب با مخاطبان دیدار و پنج کتاب‌ خود در انتشارات دیدآور را امضا کرد.

به گزارش خبرنگار ادبیات صبا، عصر روز گذشته ۲۹ اردیبهشت ماه لوریس چکناواریان آهنگساز، رهبر ارکستر، نویسنده و نقاش ایرانی ارمنی‌تبار همزمان با نهمین روز از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات دیدآور حاضر شد.

او در این دیدار صمیمی با مخاطبان خود کتاب‌های «خرستان ۱ و ۲»، «قصه‌ها و افسانه‌های ایوُرشا»، «آوازهای عاشقانه» و «داستان‌ها» را امضا کرد.

همچنین در این جشن امضا یارتا یاران که ترجمه برخی از کتب را برعهده داشت، نیز حاضر بود.

چکناواریان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار صبا عنوان کرد: در این یک ساعتی که اینجا هستم، ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کردم. واکنش آن‌ها نیز بسیار عالی بود و من را تحت‌تاثیر قرار داد.

این هنرمند پیشکسوت درباره استقبال مردم از نمایشگاه کتاب گفت: انتظار چنین استقبالی را در روزهای پایانی نداشتم و امیدوارم تا پایان وقت نمایشگاه همین‌قدر پرشور بماند.

این استاد موسیقی درباره وضعیت کلی موسیقی کلاسیک ایرانی عنوان کرد: من در چندوقت اخیر بیشتر در رفت‌وآمد بودم و خیلی به وضعیت موسیقی ایران مسلط نیستم اما گروه‌هایی مانند ارکستر سمفونیک تهران هستند که در تالار وحدت اجرا می‌کنند و کارشان بسیار عالی‌ست.

او در پایان درباره فعالیت‌های اخیر خود و نگارش یک کتاب جدید اظهار کرد: اکنون کمی مشغول ساخت موسیقی هستم و کمی هم کتاب می نویسم. این روزها در حال نوشتن یک کتاب هستم و فعلا نمی‌توانم جزئیات آن را بگویم تا زمانی که چاپ شود.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

ندا زنگینه

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است