«ستاره سینما» کُمدی اجتماعی است/ در حال انتخاب بازیگران و عوامل هستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۶
عادل تبریزی در گفتگو با صبا:

«ستاره سینما» کُمدی اجتماعی است/ در حال انتخاب بازیگران و عوامل هستیم

عادل تبریزی که به‌تازگی پروانه ساخت فیلم جدید خود را دریافت کرده است در حال انتخاب عوامل پشت و جلوی دوربین است.

عادل تبریزیعادل تبریزی نویسنده و کارگردان که به تازگی پروانه ساخت فیلم جدید خود را گرفته است در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره فیلم جدید خود گفت: فیلمنامه «ستاره سینما» را با تهیه کنندگی احسان ظلی‌پور خواهیم ساخت و به امید خدا از این هفته تولید کار را آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: باوجود اینکه همچنان درگیر اکران فیلم اول خود هستم و هرچند فضای فیلمسازی بسیار عجیب و سخت شده است اما قطعا این فیلمنامه را برای سینما می سازم و در کنار همه همکارانم تلاش می کنیم که بتوانیم در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم.

کارگردان فیلم «گیج‌گاه» درباره فیلمنامه «ستاره سینما» بیان کرد: من در کارهایی که ساخته ام، تلاش کرده ام تا مسایل اجتماعی را با زبان طنز بیان کنم، فیلمنامه «ستاره سینما» هم یک کمدی اجتماعی است و از دریچه سینما به مسایل اجتماع امروز می پردازد.

عادل تبریزی در پایان درباره بازیگران و عوامل این فیلم گفت: همان طور که گفتم به امید خدا از این هفته پیش تولید کار را شروع و مذاکره با عوامل و بازیگران را آغاز می کنیم. هنوز حضور کسی قطعی نشده و صحبتی هم نشده است. قطعا به فراخور قصه از بازیگران چهره‌ای که انرژی آن‌ها با کار همراه باشد، استفاده خواهیم کرد همچنین مانند کارهای دیگرم از بازیگران جدید هم استفاده می کنم.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ فیلمنامه‌ «ستاره سینما» به تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و کارگردانی و نویسندگی عادل تبریزی پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کرد.

عکس خبر از محمدرضا عبدلی است.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است