مرحله اول مطالبات ناشران حاضر در بخش مجازی نمایشگاه کتاب پرداخت شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
مدیر کمیته مالی و اداری نمایشگاه کتاب اعلام کرد:

مرحله اول مطالبات ناشران حاضر در بخش مجازی نمایشگاه کتاب پرداخت شد

مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب از پرداخت مطالبات ۱۲۵۸ ناشر در بخش مجازی نمایشگاه خبر داد که بسته‌هایشان تحویل خریداران شده است.

به گزارش صبا، محمد خلج مدیر کمیته مالی و اداری نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد تا بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۵۰ هزار بسته خریداری شده از نمایشگاه مجازی کتاب به مخاطبان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها حاوی آثار هزار و ۲۵۸  ناشر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: این ۵۰ هزار بسته شامل خریدهایی بود که از روز اول نمایشگاه تا روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه انجام گرفته است.

خلج با تاکید بر اینکه از زمان تحویل بسته‌ها از سوی ناشران به اداره پست، همه مرسوله‌ها با یک کد مشخص شناسنامه‌دار شده و قابل رهگیری هستند، بیان کرد: این بسته‌ها لحظه‌ به لحظه رهگیری می‌شوند و به محض آنکه تحویل خریدار شوند اداره پست از طریق سامانه‌ هوشمند خود این مساله را به اطلاع ستاد اجرایی نمایشگاه می‌رساند. در ادامه هم ستاد اجرایی نمایشگاه نسبت به تسویه حساب این دسته از ناشران اقدام خواهد کرد.

مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه در پایان تاکید کرد: نمایشگاه بنا دارد که در ادامه نیز به همین شکل و به سرعت مطالبات ناشران را تسویه کند. برای نخستین مرتبه است که تسویه حساب ناشران  در طول ایام برگزاری نمایشگاه و قبل اتمام آن انجام می‌گیرد.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه https://ketab.ir برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است