خانه هنرمندان ۲ سمینار و آیین نکوداشت بهرام بیضایی را لغو کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۸
انجمن صنفی نمایشنامه‌نویسان و مترجمان ایران اعلام کرد:

خانه هنرمندان ۲ سمینار و آیین نکوداشت بهرام بیضایی را لغو کرد

انجمن صنفی نمایشنامه‌نویسان و مترجمان ایران اعلام کرد که 2 سمینار آن‌ها و آیین نکوداشت بهرام بیضایی از سوی خانه‌ هنرمندان ایران لغو شده است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، انجمن صنفی نمایشنامه‌نویسان و مترجمان ایران طی بیانیه‌ای از لغو ۲ سمینار و آیین نکوداشت بهرام بیضایی از سوی خانه‌ هنرمندان ایران خبر داد.

متن این بیانیه بدین شرح است: «انجمن صنفیِ نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمانِ ایران، همچون دیگر انجمن‌ها و ‌کانون‌های خانه‌ تئاتر، در تدارکِ برگزاری دو نشستِ علمی و یک نکوداشت بود که متأسفانه در آخرین لحظات، بنا بر صلاح‌دیدِ سرپرست خانه‌ هنرمندانِ ایران لغو گردید.

بر اساس آخرین خبر این انجمن نیز اعلام شده بود دو سمینار و آیینِ نکوداشت استاد بهرام بیضایی از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در تماشاخانه‌ استاد جوانمرد عمارت جدید خانه‌ تئاتر برگزار خواهد شد اما با توجه به این که ایمنی این تماشاخانه تا این لحظه از طرف سازمان آتش‌نشانی تأیید نشده، و آلودگی هوا و تعطیلاتِ اخیر برگزاری این دو سمینار و آیینِ نکوداشت توسط انجمنِ صنفی نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمانِ تئاتر ایران در این مکان نیز امکان‌پذیر نیست.

بدین وسیله انجمن صنفی نمایشنامه‌نویسان و مترجمان ایران پیشاپیش از همه‌ استادان، سخنرانان و مدعوین عزیز پوزش می‌خواهد و به اطلاع می‌رساند در نخستین مجال و زمان، این سلسله نشست‌ها و نکوداشت‌ها برگزار خواهد شد.

برای اعضای محترم انجمنِ صنفی نمایشنامه‌نویسان و مترجمانِ تئاترِ ایران، جامعه‌ هنری و مردم بزرگ ایران سربلندی، آرامش و صلح آرزومندیم.

۲۸ اردیبهشت‌ماه هزار و چهارصد و یک

روابط عمومی انجمن صنفی نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است