«دِلاو» و «وقتی ما نیستیم» روی صحنه می‌روند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۶
دو خبر از تئاتر؛

«دِلاو» و «وقتی ما نیستیم» روی صحنه می‌روند

نمایش «دِلاو» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری و نمایش «وقتی ما نیستیم» به نویسندگی نرگس اصغری در عمارت نوفل لوشاتو و فرهنگسرای گلستان روی صحنه می روند.

به گزارش صبا، نمایش «دِلاو» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرح داود نامور خردادماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «دِلاو» در سال ۲۰۱۴ تولید شده و در کشور آلمان در سال ۲۰۱۶ و در کشور فرانسه در سال ۲۰۱۹ اجرا شده است.

در خلاصه‌ داستان این اثر چنین آمده است: «او به زندگی روزمره‌ خود مشغول است اما تحولی رخ می‌دهد.»

مهیاری در کارنامه‌ کاری خود کارگردانی و طراحی بیش از ۲۰ اثر نمایشی را داشته و همچنین در بیش از ۱۰ اثر نمایشی ایفای نقش کرده است. وی همچنین ورک‌شاپ‌هایی در ایران و در سطح بین‌المللی در کشورهای آلمان، فرانسه، کانادا و … برگزار کرده است.

سعید ابک تنها بازیگر این اثر نمایشی است و از دیگر عوامل می‌توان به عرفان مبرقع آهنگساز و موسیقی زنده، جعفر مهیاری طراح صحنه، مهدی رایگانی طراح گرافیک، بهروز داوری ساخت تیزر و موشن گرافیک، معصومه آرواز، اعظم شکوفه‌پور دستیاران کارگردان، بهار حیدری، پاشا اسمعیل زاده امور بین‌الملل، سارا حدادی مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

نمایش «دِلاو» با طراحی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرحی داود نامور تولید عمارت نوفل‌لوشاتو و شرکت تئاتر و فیلم زندگی از ۱۸ خرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

اجرای نمایش «وقتی ما نیستیم» در فرهنگسرای گلستان

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه ۸،  نمایش «وقتی ما نیستیم» به نویسندگی نرگس اصغری و طراحی و کارگردانی داود زارع ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای گلستان روی صحنه می رود.

این نمایش راه یافته به بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نمایشی برای قشر نوجوان و درباره نوجوانان است و اتفاقات، رخدادها، آمال و آرزوها و خاطرات تلخ و شیرین شخصیت های نوجوان یک دبیرستان دخترانه در آخرین روزقبل از همه گیری کرونا را بیان می کند.

رومینا ابراهیم زاده، سارینا ابراهیم زاده، ثنا استیری، رومینا باقی فر، بهاره توکلی،ریحانه زارع، شایان شیخ موگویی، باران صفدری، متین عبداللهی، مائده غلامی، آنیتا قاسمی، پرنیان ماندنی، مرسا مشقتی و نیما نظری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش، روزهای پنجشنبه ۲۹ وجمعه ۳۰ اردیبهشت از ساعت ۱۹ پذیرای نوجوانان بالای ۸ سال، خانواده ها و دیگر علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، خیابان گلستان، جنب پارک فدک مراجعه کنند و یا برای هماهنگی و رزرو بلیت با شماره‌های ۷۷۸۸۸۲۰۵ و۷۷۸۸۸۲۰۶  تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است