روایت «آدم‌ها و افسانه‌ها»‌ی بهرام دبیری در اصفهان | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۱

روایت «آدم‌ها و افسانه‌ها»‌ی بهرام دبیری در اصفهان

نمایشگاه انفرادی بهرام دبیری به نام «آدم‌ها و افسانه‌ها» تا 7 خرداد ماه در گالری اکنون اصفهان برپا است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه انفرادی بهرام دبیری به نام «آدم‌ها و افسانه‌ها» تا شنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ در گالری اکنون اصفهان برپا است.

این نمایشگاه مجموعه‌ای منتخب از آثار طراحی و نقاشی بهرام دبیری است که توسط امراله فرهادی آردکپان، علیرضا مصطفی‌زاده ابراهیمی و مجید عباسی گردآوری و به‌ صورت انحصاری توسط نگارخانه‌ ویژه بازنشر و به نمایش گذاشته می‌شود.

آثار انتخاب شده ۲۱ اثراست که به تعداد محدود ۳۰ نسخه ازهرکدام روی مقواهای ایتالیایی کتان فابریانو (رزاسپینا و تیه‌پولو) وکرافت آمریکایی به روش چاپ دستی با دستگاه پرس، مشکی‌کوب شده است.

بسیاری ازاین تک‌اثرها پس ازچاپ، با رنگ آکریلیک، پاستل، مدادرنگی یا رنگ‌های دیگر، توسط هنرمند رنگ‌گذاری، شماره‌گذاری و امضا شده که هرکدام حکم یک اثر اصل و بدیع را دارد.

کاتالوگ نفیس این آثار نیز در۷۲ صفحه به تعداد۵۰۰ نسخه منتشر شده که ۲۰۰ جلد آن، با صحافی ویژه شماره‌گذاری شده و با امضای هنرمند دراین نمایشگاه عرضه می‌شود.

نمایشگاه «آدم‌ها و افسانه‌ها» با همکاری نگارخانه ویژه و نگارخانه اکنون این روزهای در نشانی اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه افشین(۱۴)، بن بست حریر، پلاک ۹ میزبان مخاطبان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است