فرم «صبح بخیر ایران» تغییر کرد/ تشکیل کانون مجریان رسانه‌های دیداری پدیده مبارکی است

عبدالرضا امیراحمدی مجری رادیو و تلویزیون که با برنامه صبحگاهی «صیح بخیر ایران» شبکه یک سیما در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا گفت: برنامه «صبح بخیر ایران» مانند دوره‌‌های گذشته با محوریت گزارش‌های مردمی و گفتگو با مسئولان در نمایشگاه کتاب تهرات حضور ندارد بلکه بیشتر حضور و شور هیجان نمایشگاه را بعد از دو سال تعطیلی کرونایی به مخاطبان خود نشان می دهد.

وی افزود: اتفاقات و لحظه‌های جالب نمایشگاه را شکار می‌کنیم و حال و هوای خوب نفس کشیدن در فضای نمایشگاه کتاب را به مردم ایران انتقال می‌دهیم که بعد از دیدن ما به خواندن کتاب ترغیب شوند و اگر در تهران ساکن هستند به بازدید از نمایشگاه بیایند.

این مجری تلویزیون اعلام کرد: برنامه از روز جمعه شروع به کار کرده است و اولین تصاویر ما از نمایشگاه صبح روز شنبه 24 اردیبهشت از شبکه یک پخش و شگفتانه‌های سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را روی آنتن سیما بردیم.

امیراحمدی درباره تغییرات شکل گرفته در برنامه صبحگاهی «صبح بخیر ایران» گفت: از نوروز 1401 به بعد قرار است که با توجه به مناسبت‌ها، فصل‌های سال و شرایط زمانی، فرم، محتوا و قالب برنامه تغییر کند و از یک قالب ثابت خارج شود. تغییر در کنداکتور و زمان‌بندی پخش آیتم‌ها و برنامه‌ها هم از دیگر پوست اندازی‌های «صبح بخیر ایران» است.

مجری شبکه یک درباره فعالیت‌های خود روی آنتن تلویزیون توضیح داد: شب‌ها با برنامه «شب نشینی ایرانی» شبکه جهانی جام جم از ساعت 23:30 تا 1:30 بامداد و صبح‌ها با برنامه صبحگاهی «صبح بخیر ایران» همراه هستم و به نوعی صبح و شب تلویزیون را با هم اجرا و وصل می‌کنم.

وی در پایان با اشاره به تشکیل کانون مجریان رسانه‌های دیداری گفت: فعالیت و تجمیع مجریان رسانه های دیداری در کنار هم به صورت صنف بسیار مبارک است و این اتفاق یک پدیده است که امیدوار هستم به سازمان صداوسیما کمک کند.

محمد کفیلی

انتهای پیام/