«سگ‌ها دیشب نخوابیدند» به صداگذاری رسید/ رونمایی از عکس‌های جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۸
صبا خبر می دهد؛

«سگ‌ها دیشب نخوابیدند» به صداگذاری رسید/ رونمایی از عکس‌های جدید

فیلم سینمایی «سگ ها دیشب نخوابیدند» به کارگردانی رامین رسولی به مرحله صداگذاری و اصلاح رنگ رسید.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم سینمایی «سگ ها دیشب نخوابیدند» به کارگردانی رامین رسولی و تهیه کنندگی سیاوش حقیقی به عنوان محصول مشترک ایران و افغانستان توسط محمدمهدی جواهری زاده صداگذاری می شود و وی به تازگی این بخش کار را آغاز کرده است.

همچنین کار اصلاح رنگ این فیلم ستوسط سامان مجدوفایی در حال انجام است.

همزمان با پایان مراحل فنی «سگ ها دیشب نخوابیدند» دو عکس جدید از فیلم نیز رونمایی شد.

«سگ‌ها دیشب نخوابیدند» به کارگردانی رامین رسولی و تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی همزمان با عید سعید فطر ۹۸ در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورد.

فیلم سینمایی «سگ‌ها دیشب نخوابیدند» دومین همکاری مشترک رامین رسولی کارگردان افغانستانی تبعه هلند و سیاوش حقیقی بعد از فیلم سینمایی «لینا» و محصول مشترک سینمای ایران و افغانستان است.

عاطفه امینی، فهیم ابراهیمی، امیرحسین صادقی، فاطمه خدادادی، قاسم علیزاده، صغری بیات، اردلان برسی، یارمحمد نصیر محمدی، پارسا حسینی، توماج دانش بهزادی، سید عبدالحکیم وفا، نسیمه تاجیک، جواد هاشمی و نگین پارسا بازیگران «سگ ها دیشب نخوابیدند» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «زندگی در روستایی دور افتاده و فراموش شده در افغانستان که در تصرف طالبان است با ورود یک سرباز آمریکایی که هلیکوپترش در نزدیکی آن روستا سقوط کرده است و توسط دختری روستایی به آنجا آورده می‌شود، دچار تغییر می‌شود و …»

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است