اولین نقاشی‌های رولینگ از «هری پاتر» منتشر می‌شود/ نمایشِ طرح‌های گمشده | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۷

اولین نقاشی‌های رولینگ از «هری پاتر» منتشر می‌شود/ نمایشِ طرح‌های گمشده 

اولین نقاشی‌های رولینگ از «هری پاتر» به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد انتشار کتاب منتشر می شود.

به گزارش صبا به نقل از گاردین، وقتی جی‌کی رولینگ کتاب «هری پاتر و سنگ جادو» را نوشت، نه تنها با کلمات به شخصیت‌ها جان بخشید، بلکه تصاویری را نیز برای آن شخصیت ها پدید آورد. این تصاویر در زمان انتشار کتاب در اثر گنجانده نشدند، اما حالا نقاشی های اصلی نویسنده برای اولین بار در کنار داستان هایش به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تجدیدچاپ کتاب منتشر می شوند.

یکی از طرح‌ها، روبئوس هاگرید، پروفسور آلبوس دامبلدور و پروفسور مینروا مک گوناگال را نشان می‌دهد که در پرایوت درایو در هنگام مهتاب دور هم جمع شده‌اند. این تصاویر همه احساسات اولیه رولینگ را نسبت به شخصیت‌هایی که اکنون برای کودکان در سراسر جهان به عنوان ستاره‌ شناخته می شوند، نشان می دهد و مخاطب را با آن آشنا می کند. بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه از کتاب های «هری پاتر» طی این سال ها فروخته شده و به ۸۰ زبان ترجمه شده است.

این کتاب ماه آینده روز ۹ ژوئن به عنوان بخشی از جشن‌های سالگرد اثر منتشر می‌شود و این بار نه تنها با طرح‌های رولینگ که از اوایل دهه ۱۹۹۰ شروع شده بود، تکمیل می‌شود، بلکه جلد معروفی که در سال ۱۹۹۶ توسط توماس تیلور برای این اثر کشیده شده نیز تکمیل کننده اثر است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است