«سیمای خانواده» و «امیدیه» نماینده‌های شبکه یک در نمایشگاه کتاب | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰

«سیمای خانواده» و «امیدیه» نماینده‌های شبکه یک در نمایشگاه کتاب

با تصمیم میثم مرادی بیناباج مدیر شبکه یک سیما، همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، برنامه‌های «سیمای خانواده» و «امیدیه» به نمایشگاه کتاب تهران منتقل شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، شبکه یک سیما در دوره جدید خود با مدیریت میثم مرادی بیناباج و همزمان با برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران، علاوه‌ بر تهیه گزارش‌ از اتفاقات و خبر‌های این رویداد فرهنگی، برنامه‌های «سیمای خانواده» و «امیدیه» را تا پایان روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، به محل استقرار نمایشگاه در مصلی امام خمینی(ره) منتقل کرده است.

علیرضا متقیان تهیه کننده برنامه «سیمای خانواده» در این باره عنوان کرد: در این هفته مهمان‌های برنامه همگی به نوعی دستی در ادبیات و فرهنگ کشور دارند و کتاب‌های ارزشمندی را به مخاطبان معرفی می‌کنند. زهرا قدیانی و معصومه توکلی از جامعه نویسندگان و مسعود پیرمرادیان مدیر مسئول دفتر نشر معارف مهمانان امروز ۲۴ اردیبهشت برنامه «سیمای خانواده» هستند.

تهیه کننده برنامه «سیمای خانواده» در پایان گفت: در این چند روز، در کنار گفتگو با ناشران و نویسندگان، بخش‌های گزارشی و میان برنامه‌هایی مرتبط با حضور مردم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، مجریان و کارشناسان برنامه، شور و نشاط حاکم در نمایشگاه و جذابیت‌های کتاب و کتابخوانی را به خانواده‌های بیننده برنامه منتقل می‌کند.

برنامه «سیمای خانواده» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۱:۳۰ پخش می‌شود.

برنامه «امیدیه» به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای کیاداوود اسفندیاری هم این هفته میزبان فعالان در حوزه کتاب خواهد بود.

مصطفی هیودی تهیه کننده «امیدیه» درباره نحوه حضور و پوشش نمایشگاه توسط این برنامه تلویزیونی گفت: در چارچوب هویت برنامه، در این هفته، با کسانی که کسب‌و‌کارشان را با کتاب رونق داده‌اند، گفتگو می‌کنیم و فرصت‌های اقتصادی موجود در این حوزه و فنآوری‌های نوین و دانش بنیان مرتبط با کتاب، خواهیم پرداخت.

او اظهار کرد: از امروز شنبه ۲۴ ادیبهشت نمایشگاه کتاب، استودیوی برنامه «امیدیه» می‌شود و با اجرای کیاداود اسفندیاری، هربار با یکی از مولفان، ناشران و دست‌اندرکاران کتاب صحبت می‌کنیم.

هیودی در پایان بیان کرد: در این برنامه، با مدیران نمایشگاه هم در خصوص اقتصاد نشر و همچنین پیشرفت ایران و انقلاب در سایه کتاب و نشر، گفتگو خواهیم کرد و البته کتاب‌های مفیدی نیز به بینندگان معرفی می‌کنیم.

برنامه «امیدیه» کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیماست که با محوریت معرفی کارآفرینان موفق که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، همه مدیران و تهیه‌کنندگان برنامه‌های روتین شبکه یک سیما در این روزها ضمن حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و بررسی فرصت‌های موجود برای تقویت فرهنگ کتابخوانی، جلساتی را در محل نمایشگاه برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است