«سیمای خانواده» و «امیدیه» نماینده‌های شبکه یک در نمایشگاه کتاب

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، شبکه یک سیما در دوره جدید خود با مدیریت میثم مرادی بیناباج و همزمان با برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران، علاوه‌ بر تهیه گزارش‌ از اتفاقات و خبر‌های این رویداد فرهنگی، برنامه‌های «سیمای خانواده» و «امیدیه» را تا پایان روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، به محل استقرار نمایشگاه در مصلی امام خمینی(ره) منتقل کرده است.

عليرضا متقيان تهيه کننده برنامه «سيمای خانواده» در این باره عنوان کرد: در اين هفته مهمان‌هاي برنامه همگي به نوعي دستي در ادبيات و فرهنگ کشور دارند و کتاب‌هاي ارزشمندي را به مخاطبان معرفي می‌کنند. زهرا قدياني و معصومه توکلي از جامعه نويسندگان و مسعود پيرمراديان مدير مسئول دفتر نشر معارف مهمانان امروز 24 اردیبهشت برنامه «سيماي خانواده» هستند.

تهيه کننده برنامه «سيماي خانواده» در پایان گفت: در این چند روز، در کنار گفتگو با ناشران و نویسندگان، بخش‌های گزارشی و میان برنامه‌هایی مرتبط با حضور مردم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، مجریان و کارشناسان برنامه، شور و نشاط حاکم در نمایشگاه و جذابیت‌های کتاب و کتابخوانی را به خانواده‌های بیننده برنامه منتقل می‌کند.

برنامه «سيماي خانواده» از شنبه تا پنجشنبه ساعت 11:30 پخش مي‌شود.

برنامه «اميديه» به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای کیاداوود اسفندیاری هم اين هفته ميزبان فعالان در حوزه کتاب خواهد بود.

مصطفي هيودي تهيه کننده «اميديه» درباره نحوه حضور و پوشش نمایشگاه توسط این برنامه تلویزیونی گفت: در چارچوب هویت برنامه، در این هفته، با کساني که کسب‌و‌کارشان را با کتاب رونق داده‌اند، گفتگو مي‌کنيم و فرصت‌های اقتصادی موجود در این حوزه و فنآوری‌های نوین و دانش بنیان مرتبط با کتاب، خواهیم پرداخت.

او اظهار کرد: از امروز شنبه 24 ادیبهشت نمايشگاه کتاب، استوديوي برنامه «اميديه» مي‌شود و با اجراي کياداود اسفندياري، هربار با يکي از مولفان، ناشران و دست‌اندرکاران کتاب صحبت مي‌کنيم.

هيودي در پایان بیان کرد: در اين برنامه، با مديران نمايشگاه هم در خصوص اقتصاد نشر و همچنين پيشرفت ايران و انقلاب در سايه کتاب و نشر، گفتگو خواهيم کرد و البته کتاب‌هاي مفيدي نيز به بينندگان معرفي مي‌کنيم.

برنامه «اميديه» کاري از گروه اقتصاد شبکه يک سيماست که با محوريت معرفي کارآفرينان موفق که شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:15 از شبکه یک سیما پخش مي شود.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، همه مدیران و تهیه‌کنندگان برنامه‌های روتین شبکه یک سیما در این روزها ضمن حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و بررسی فرصت‌های موجود برای تقویت فرهنگ کتابخوانی، جلساتی را در محل نمایشگاه برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/