بازیگران «بی چرا زندگان» معرفی شدند/ آغاز اجرا از خرداد ماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۸

بازیگران «بی چرا زندگان» معرفی شدند/ آغاز اجرا از خرداد ماه

تئاتر «بی چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی با معرفی بازیگران خود از 2 خردادماه در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، «بی چرا زندگان» عنوان نخستین اثر نمایشی الهام شعبانی است که به تهیه‌کنندگی حمیدرضا علی نژاد و نویسندگی لیلی عاج از هفته آینده روی صحنه می رود.

در این اثر نمایشی بازیگران به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از یلدا عباسی، ساناز نجفی، حدیث میرامینی، توماج دانش بهزادی، آیه کیان پور، حمیدرضا محمدی و سمیه برجی.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «زندگی و روزگاری که داریم در آن نفس می کشیم، گاهی بی هدف، گاهی بی دفاع، در اوج ناامیدی که برای زیستن دست و پا می زنیم.»

الهام شعبانی در آثار مختلفی از جمله «عاشقانه»، «ریکاوری»، «ملکاوان»، «ملکه گدایان»، «الیور تویست» و «خواب زمستانی» به عنوان بازیگر و طراح لباس فعالیت داشته است.

نمایش «بی چرا زندگان» از روز دوشنبه ۲ خرداد ماه سال جاری، ساعت ۲۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

برخی از عوامل این نمایش عبارتند از مجری طرح: رها جهانشاهی، جانشین تهیه: بهزاد جاودانفرد، مدیر تولید: هاتف کلاته، طراح صحنه: امیر حسین دوانی، طراح نور: علی کوزه گر، آهنگساز و طراح صدا: بابک کیوانی، طراح گریم: وحدت سرچونی، طراح لباس: مهرنوش بیانی، طراحان حرکت: علیرضا و محمدرضا شریفی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد حسن درباغی فرد، منشی صحنه: لاله ابید، دستیاران طراح نور: امیرحسین سیر، علیرضا و محمدحسین کوزه گر، مجری گریم: سارینا بیگی، دوخت لباس: زهرا بهرامی، طراح پوستر و بروشور: پدرام تنعمی، ساخت تیزر: جاوید علی پور، عکاس: بابک حقی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: آیدین نادری.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است