ارز دیجیتال fegtoken چیست / همه چیز درباره فگ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸

ارز دیجیتال fegtoken چیست / همه چیز درباره فگ

برای آن دسته از افرادی که به خرید ارز دیجیتال فگ علاقه مند شده‌اند، توصیه می‌کنیم که برای خرید فگ، به neel.market/feg مراجعه نمایند.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، یکی از جدیدترین و در عین حال جنجالی ترین ارزهای دیجیتال در گروه پروژه‌های DeFi که توانسته در مدت اخیر نوک پیکان توجهات را به سمت خود جلب کند، ارز دیجیتال fegtoken است. این رمز ارز که برای نخستین بار در سال ۲۰۲۱ میلادی متولد شد، توانست در مدت چند ماه، به رشدی نزدیک به ۳ هزار درصد دست یابد و این صعود ناگهانی، سرمایه داران را نسبت به این ارز دیجیتال کنجکاو ساخت. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم ارز دیجیتال FEG چیست و از کجا آمده است.

ارز دیجیتال fegtoken چیست؟
ارز دیجیتال fegtoken بر پایه شبکه مبادلاتی غیرمتمرکز که بر پایه بلاک چین اتریوم و شبکه هوشمند بایننس استوار است، ایجاد شد و همان طور که اشاره کردیم رشدی عجیب را پشت سر گذاشت. البته این هنوز ابتدای راه است و انتظار می‎رود که این با مساعد بودن جهت گیری های بازار، آینده درخشان‌تری نیز در انتظار آن باشد.
اگر برایتان سوال شده که چه کسانی این رمزارز را ایجاد کردند، باید کمی ناامیدتان کنیم. مشخص نیست که تیم پشتیبانی این ارز دیجیتال چه کسانی هستند و ایجادکننده‌های آن ترجیح داده اند که ناشناس باقی بمانند. البته فعلا!
نام این رمزارز یعنی فگ، اختصاری از عبارت Feed Every Gorilla است و به همین مناسبت جالب است بدانید که از شاخه‌های این پروژه، حمایت از حیوانات را نیز داریم.
برای آن دسته از افرادی که به خرید ارز دیجیتال فگ علاقه مند شده‌اند، توصیه می‌کنیم که برای خرید فگ، به neel.market/feg مراجعه نمایند.

شعار پروژه فگ
شعار اصلی پروژه FEG، عبارت جالبی با عنوان Be the Future of DeFi است که به صورت مستقیم جهت گیری این پروژه را به سمت اصلاح و بهبود دیفای معرفی می‌کند. در حقیقت پروژه FEG ایجاد شده تا ساختار و ماهیت دیفای را با امنیت بیشتری همراه ساخته و با پایین آوردن نرخ گس، این بستر را ارتقا بخشد.

خالق و تیم پشتیبانی FEG
اگر چه ماهیت اصلی ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز بودن آن‌ها است، اما این ناشناس بودن کامل اعضای تیم پشتیبانی FEG، باعث شده تا برخی از سرمایه گذاران محتاط، نسبت به سرمایه گذاری روی این رمزارز تردید داشته باشند.
از سویی دیگر زیاد بودن میزان توکن در گردش نیز باعث شده تا قیمت هر توکن فگ بسیار کوچک بوده و برای سرمایه گذارانی که عطش رسیدن به سودهای بزرگ را دارند، تا حدودی مایوس کننده باشد.
حداکثر عرضه توکن فگ، معادل ۱۰۰ کوادریلیون در نظر گرفته شده است و کنترل عرضه آن، یکی از ابزارهای اصلی برای تنظیم معاملات بازار است.
جذابیت توکن‌های فگ برای کاربران
اما چطور کاربرانی که توکن‌های فگ را در اختیار دارند، برای کم کردن میزان عرضه تلاش می‌کنند؟ چه چیزی آن‌ها را مشتاق نگه می‌دارد؟ در این میان کارمزد تراکنش‌های توکن فگ، به میزان ۲ درصد است که به نسبت مساوی نیمی از آن سوزانده شده و نیمی دیگر به دارندگان توکن داده می‌شود. با این حساب به خوبی می توان حدس زد که چطور دارندگان فگ، مشتاق به کاهش عرضه و کم کردن توکن‌های در گردش هستند. این به سود آن‌ها به صورت مستقیم مربوط است. هر آن قدر که توکن‌های بیشتری سوخته شوند، عرضه کاهش پیدا کرده و مطابق قانون قدیمی افزایش قیمت با کاهش عرضه، دارندگان توکن‌های فگ، قیمت بیشتری برای رمزارزهای خود متصور خواهند بود.
جالب است بدانید که تا به حال چیزی بیش از ۵۸ کوادریلیون توکن فگ در شبکه اتریوم سوزانده شده و از عرضه خارج شده اند. این باعث شده تا کمتر از ۴۲ کوادریلیون توکن فگ در این شبکه باقی مانده و به صعود قیمت آن به لحاظ کمبود عرضه کمک کند. البته هنوز عدد بسیار بزرگی از این توکن ها در چرخش وجود داشته که پیش بینی می شود در مراحل بعدی از میزان آن ها کم شود.

پروژه‌های FEG کدامند؟
فگ دارای زیرپروژه‌هایی از جمله سرویس صرافی FEGex، دریافت هدیه FEGfaucet، رصد کردن توکن‌های در گردش FEGtrack و … می باشد.
از مهم ترین این پروژه‌ها، پروژه FEGex است که به عنوان یک صرافی، پلی میان بلاک چین‌های ERC-20 و BEP-20 ایجاد کرده است. در واقع این پلت فرم دارای کارایی بسیار زیادی بوده و با داشتن این الگوی میان زنجیره‌ای، معاملات میان توکن‌هایی که در بلاک چین اتریوم قرار دارند با توکن‌های شبکه هوشمند بایننس را ممکن ساخته است.
این ضعفی بود که در بسیاری از صرافی‌های دیگر وجود داشت و در صرافی فگ FEGex مرتفع شده است.
به علاوه صرافی FEGex کارمزد کمتری دریافت کرده و می‌توان در داشبورد آن از تحلیل‌های تکنیکال بازار نیز به شکلی قابل توجه کمک گرفت. همین طور نمودارهای کاربردی بر پایه تحلیل های منطقی بازار در داشبورد این صرافی عرضه شده و به سرمایه گذاران در تصمیم گیری بهتر کمک می‌کنند.
خرید و فروش لحظه‌ای در اینجا کمک می‌کند تا بتوانید بهترین عملگرد به عنوان یک دارنده FEG را داشته باشید. با توجه به کاهش میزان توکن در گردش و همین طور پیوسته و دنباله دار بودن این ماجرا، به نظر می‌رسد که باید در آینده پیش رو، منتظر افزایش قیمت و سودآوری بیشتر این رمز ارز باشیم.
کیف پول های ارز دیجیتال فگ
از آن جایی که ارز دیجیتال فگ بر بستر بلاک چین اتریوم و شبکه هوشمند بایننس فعال شده است، می‌توان از کیف پول‌هایی که دارای استاندارد ERC-20 هستند برای توکن‌های این رمزارز استفاده کرد. همچنان توصیه می‌شود که برای انتخاب بهترین کیف پول دیجیتال، تمامی المان‌های امنیت و راحتی مبادلات را در نظر بگیرید.
شرکای FEG
فگ به عنوان یک پروژه بر بستر بلاک چین اتریوم و شبکه هوشمند بایننس با پروژه‌های دیگری از جمله TRY finance، Fomolab و GoldFarm همکاری نزدیک دارد.
نقشه راه پروژه FEG
بخش قابل توجهی از پروژه‌ها و برنامه‌های FEG اجرایی شده و به نقطه پایانی و نتیجه خود رسیده‌اند کع پیش‌تر نیز اشاره‌ای به آن‌ها کردیم. از این میان در حال حاضر، ارائه FEGex در دیفای هوشمند، سواپ مستقیم در FEGex و FEGcharts از جمله برنامه‌های در دست اجرای فگ هستند.
اما این پروژه قصد دارد در آینده توکن SmartDeFi را راه اندازی کرده و همین طور اکوسیستم توکن های FEG و FEGex را نیز توسعه و بهبود ببخشد.

به جز این ها از برنامه‌های آینده فگ می تون به ایجاد نسخه بعدی FEGtrack و همین طور نسخه بعدی FEGstake اشاره کرد. در صورتی که همه چیز مطابق با برنامه‌های تعریف شده پیش برود، به جرأت می‌توان گفت که پروژه فگ به دستاوردهای بزرگی در پایان برنامه‌های باز خود دست خواهد یافت.

سخن پایانی
در بالا به معرفی ارز دیجیتال فگ پرداختیم و آن را به عنوان یکی از پروژه‌های موفق دیفای در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی کردیم. با این همه هنوز برای قضاوت قاطعانه در مورد این رمزارز زود بوده و علی رغم زمینه‌های رشد و جهش واقعی که پشت سر گذاشته است، نمی‌توان به طور دقیق گفت که در آینده دستخوش چه تحولاتی خواهد شد. از این روی پیشنهاد می‌کنیم قبل از سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال یا نمونه‌های مشابه، حتما تحلیل و بررسی شخصی خود را داشته باشید.
به هر ترتیب آینده می‌تواند برای رمزارز FEG و دیگر ارزهای دیجیتال کهنه کار یا تازه کار بازار، پر از حوادث مثبت و منفی بوده و سرمایه گذاران را نیز با خود همراه سازد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است