شروع دومین «هفته فیلم» دانشکده‌ سینما و تئاتر از امروز ۲۴ اردیبهشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶

شروع دومین «هفته فیلم» دانشکده‌ سینما و تئاتر از امروز ۲۴ اردیبهشت

«هفته فیلم» دانشکده‌ سینما و تئاتر دانشگاه هنر از امروز 24 اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت در سالن فلاحت‌پور دانشکده سینما و تئاتر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، «هفته فیلم» دانشگاه هنر تهران از امروز ۲۴ اردیبهشت در سالن فلاحت‌پور دانشکده سینما و تئاتر شروع به کار می کند.

«هفته فیلم» رویدادی دانشجویی و حمایتی در دانشکده‌ سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران است که دوره‌ دوم آن به دبیری محمدصالح شفیعی از ۲۴ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن فلاحت‌پور دانشکده سینما و تئاتر واقع در خیابان ورزنده برگزار خواهد شد.

در این هفته ۱۱۲ فیلم از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این دانشکده از ساعت ۱۲ تا ۲۲ به نمایش در خواهد آمد که ورود و تماشای آن‌ها برای عموم آزاد است. در این رویداد هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ مستند‌های بلند و نیمه‌بلند اکران شده و بقیه‌ زمان‌های اکران فیلم به سایر فیلم‌های کوتاه، داستانی، انیمیشن، مستندهای کوتاه و … اختصاص داده شده‌ است.

گفتگو با فیلمسازان و صاحبان آثار اکران شده پس از هر باکس از دیگر برنامه‌های این رویداد حمایتی است که درصدد کمک به تولید فیلم کوتاه در میان دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است.

همچنین در ایام برگزاری «هفته فیلم» هر شب از ساعت ۲۰ الی ۲۲ یکی از چهره‌های برجسته و شناخته شده سینما و تئاتر کشور که سابقه تحصیل در این دانشکده را داشته است، مهمان این رویداد خواهد بود تا با دانشجویان و علاقه‌مندان به سینما به گفتگو بپردازد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است