برگزاری نمایشگاهی از عکس‌هایی که از نادر طالب‌زاده گرفته شده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲

برگزاری نمایشگاهی از عکس‌هایی که از نادر طالب‌زاده گرفته شده است

نمایشگاه عکس‌های نادر طالب‌زاده با عنوان «صبح سرخ فرداها» امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت در گالری پردیس ملت برپا می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نمایش عکس‌های نادر طالب‌زاده در گالری پردیس ملت برگزار می شود. این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و خبرگزاری فارس امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در گالری پردیس ملت در معرض دید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاه «صبح سرخ فرداها» مجموعه ای با ۳۰ اثر از عکس های زنده یاد نادر طالب زاده است که توسط هنرمندان عکاسی چون حامد ملک پور، حامد جعفر نژاد، حمید توکلی، زهیر صیدانلو، سجاد طلوعی، سعید کریمی نژاد، سهیل صحرا نورد، لیلا قدرت اللهی فرد، محمد حسین ولایتی، محمد مهدی دورانی، مهدی مریزاد، مجید حق دوست، مقداد مدیدی، مهدی بلوریان، میثم مه آبادی، امید وهاب زاده، سید محمد سعید سجادی، علی شایگان فرد و محسن عطائی به ثبت رسیده است.

این نمایشگاه روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در گالری اصلی پردیس ملت افتتاح می شود و تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد و از ۲۸ اردیبهشت تا ۲۰ خردادماه در فضای عمومی این سینما در معرض دید علاقه‌مندان و مخاطبین قرار می گیرد.

علاقه‌مندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

منتخب عکس های این نمایشگاه همزمان با پردیس سینما گالری ملت، در سینماهای آزادی، راگا، تماشا و رازی نیز از ۲۴ اردیبهشت تا ۲۰ خردادماه به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است