رابرت دنیرو باز برای ترامپ شمشیر کشید/ او ضداخلاق است | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۹
در مراسم نمایش «مردایرلندی» روی داد؛

رابرت دنیرو باز برای ترامپ شمشیر کشید/ او ضداخلاق است

رابرت دنیرو در مراسم نمایش فیلم «مرد ایرلندی» در نیویورک از امید خود برای استیضاح ترامپ سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، رابرت دنیرو بازیگر کهنه‌کار و پرآوازه سینما در مصاحبه‌ای ضمن ابراز نفرت مجدد خود از دونالد ترامپ رییس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا، ابراز امیدواری کرد استیضاح او در مجلس نمایندگان آمریکا رای بیاورد.

دنیرو که در مراسم اولین نمایش «مرد ایرلندی» در نیویورک حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار ورایتی گفت: امیدوارم استیضاح ترامپ پیگیری شود و رای بیاورد. او آدم نامطبوع و سطح پایینی است که اطرافیان خود را آلوده می‌کند.

این اولین باری نیست که رابرت دنیرو به صراحت از احساس خود نسبت به ترامپ در رسانه‌های عمومی صحبت می‌کند. در سال ۲۰۱۸ دشنام تند او به ترامپ در مراسم «تونی تله‌کست» باعث شد حضار به پا خیزند و او را به شدت مورد تشویق قرار دهند.

دنیرو در مصاحبه جدید خود اینطور ادامه داد: این آدم شرم‌اور است. او مرکز ثقل، اخلاق و منش ندارد. او بی‌اخلاق و ضداخلاق است.

البته رابرت دنیرو تنها سینماگری نیست که ماجرای استیضاح ترامپ را پیگیری می‌کند. اسپایک لی فیلمساز و کارگردان برنده جایزه اسکار نیز در پاسخ به این سوال که چه کسی را برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ می‌پسندد، تنها به جمله «عامل نارنجی باید برود» بسنده کرد؛ پاسخی که معنای آن مشخصا دونالد ترامپ است.

«مرد ایرلندی» درامی جنایی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و نویسندگی استیون زایلیان است و داستان آن بر مبنای زندگی فرانک شیران تبهکار ایرلندی روایت می‌شود. رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی و هاروی کایتل بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است