قسمت سوم «دومینو» امشب به شبکه سه می‌آید/ باز هم سوژه جنجالی نگهداری از سگ

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، قسمت سوم مجموعه مستند «دومینو» به تهیه کنندگی محمدرضا عبدالحمیدی و کارگردانی میثم ملکی‌پور امشب جمعه ۲۳ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۸:۱۵ باز شبکه سه سیما پخش می‌شود.

دو قسمت از این مجموعه مستند پنج قسمتی تاکنون روانه آنتن شده است که پخش هر کدام از این قسمت‌ها با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی همراه بود، البته پخش تیزر قسمت اول «دومینو» واکنش‌های را با خود به وجود آورد که در آستانه پخش قسمت اول، فشارها و واکنش‌ها  باعث شد شبکه سه سیما ترجیح دهد این مستند با نام ابتدایی خود یعنی «دومینو» روانه آنتن شود، درحالی که این مستند قرار بود با عنوان «سگ کشی» از این شبکه پخش شود.

محمدرضا عبدالحمیدی تهیه‌کننده و پژوهشگر مجموعه مستند «دومینو» درباره موضوع قسمت سوم این مستند در گفتگو با خبرنگار صبا توضیح داد: قسمت سوم «دومینو» به ضرورت قانون‌گذاری منطقی برای نگهداری سگ و دیگر حیوانات خانگی می‌پردازد و از این رو این قسمت را با عنوان «آرمان‌شهر» به مخاطبان ارائه می‌کنیم.

وی در پایان درباره دو قسمت پایانی این مجموعه مستند عنوان کرد: قسمت‌های ۴ و ۵ «دومینو» در حال تولید است و امیدوارم که بتوانیم در خرداد 1401 قسمت‌های بعدی این مستند را برای پخش از شبکه آماده کنیم.

مستند «دومینو» مجموعه مستندی است که به مقوله‌ نگهداری سگ در زندگی شهری می‌پردازد و سعی دارد طی ۵ قسمت، به جوانب مختلف این پدیده‌ اجتماعی بپردازد.

قسمت اول جمعه 19 آذر و قسمت دوم هم جمعه 1 بهمن 1400 از شبکه سه سیما پخش شد و امشب 23 اردیبهشت 1401 قسمت سوم روی آنتن می‌رود.

محمد کفیلی

انتهای پیام/