یک آخر هفته و گالری‌گردی دیگر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶

یک آخر هفته و گالری‌گردی دیگر

امروز جمعه 23 اردیبشهت ماه چند نمایشگاه‌ هنرهای تجسمی در گالری‌های شهر تهران افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرنگار تسجمی خبرگزاری صبا، علاقه‌مندان به هنر امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه با توجه به تعطیلات آخر هفته فرصت مناسبی در اختیار دارند تا سری به گالری‌های شهر تهران بزنند.

در گزارش پیش‌رو به معرفی چند نمایشگاه که امروز افتتاح می‌شود، می‌پردازیم:

نمایشگاه نقاشی‌های نصرت‌اله مسلمیان جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه در گالری ایرانشهر افتتاح می‌شود و تا جمعه ۱۳ خرداد نیز ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه به جز شنبه‌ها برای بازدید از نمایشگاه به گالری ایرانشهر به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۱/۶۹ مراجعه کنند.

نمایشگاه انفرادی نقاشی سینا قدک‌ساز به نام «شکر در زیرزمین» جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه در گالری زیرزمین دستان افتتاح می‌شود و تا جمعه ۲۰ خرداد ادامه دارد.

این نمایشگاه همه‌روزه به جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها در نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ میزبان بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه انفرادی نقاشی مینو عمادی به نام «چند وضعیت» جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه در گالری اُ افتتاح می‌شود و تا سه شنبه ۳ خرداد ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه به جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها به گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه اول مراجعه کنند.

«تویه» عنوان نمایشگاه انفرادی هدیس اولاد شهبازی است که جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه در گالری آ افتتاح شده و تا دوشنبه ۲ خرداد ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه به جز شنبه‌ها به گالری آ به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک ۷ مراجعه کنند.

نمایشگاه انفرادی نقاشی آرمان یعقوب‌پور جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه به صورت آنلاین در گالری گلستان افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا ۴ خرداد ماه در نشانی اینترنتی www.golestangallery.com در معرض تماشا قرار دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است