قیام و یک دقیقه سکوت به احترام خبرنگار شهید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس خواستار شد؛

قیام و یک دقیقه سکوت به احترام خبرنگار شهید

دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی همه مجالس جهان را دعوت کرد شهادت خبرنگار فلسطینی را محکوم کنند.

به گزارش صبا، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در محکومیت شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی – مسیحی بیانیه ای منتشر کرد.

در بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی آمده است: شهادت مظلومانه خانم شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی – مسیحی که با تیر مستقیم دژخیمان تروریست و سفاک رژیم صهیونیستی به شهادت رسید را بشدت محکوم و شهادت این خبرنگار شجاع که به مدت ۲۵ سال با حضور خود در صحنه های دفاع ؛ مبارزات مشروع ملت فلسطین علیه اشغالگری را به تصویر کشید؛ به ملت مقتدر و مظلوم فلسطین ؛ جنبش های مقاومت و آزادیخواهان جهان تبریک می گوییم.

دشمن صهیونیستی با شهادت این خبرنگار مسیحی به جهانیان ثابت کرد که از نظر این رژیم فرقی بین مسلمان و مسیحی و سایر پیروان ادیان و مذاهب نیست و این رژیم تحت چتر حمایت آمریکا  انسانیت را هدف قرار گرفته است .

امروز ملت های جهان همچنین بار دیگر خاطره آزادگی سردار شهید سلیمانی که شجاعانه و بدون نگاه مذهبی و دینی از همه پیروان ادیان و مذاهب بویژه مسیحیان در عراق و سوریه در مقابل حملات خونین داعش و تکفیری ها حمایت کرد و به دست تروریسم دولتی آمریکا به شهادت رسید را گرامی خواهند داشت. صهیونیست های خونخوار با شهادت این شیر زن فلسطینی بی دفاع؛ نشان دادند که در حضیض ذلت ؛ خواری ؛ پستی و ددمنشی و سبعیت قرار دارند و با وقاحت هر چه تمام‌ تر اصول و عرف بین المللی و حقوق بشر را زیر پا می گذارند.

این شهادت همچنین پیام جدی به رژیم هایی است که بی پروا قبح سازش و عادی سازی با دشمن صهیونیستی را زیر پا گذاشتند و باید به ملت قهرمان فلسطین و ملت های خود پاسخ دهند که چرا شریک جرم جنایتکاران صهیونیستی شده اند و هر چه سریعتر قبل از اینکه ملت ها تصمیم بگیرند باید ننگ این خیانت را از دامن خود پاک کنند.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی همه مجالس جهان را دعوت می کند شهادت این خبرنگار بی دفاع را محکوم و در اولین جلسه پارلمان به احترام این شهید قیام و یک دقیقه سکوت اعلام کنند.از کمیته حقوق بشر سازمان ملل نیز درخواست می شود این رژیم نژادپرست را محکوم و از شورای حقوق بشر اخراج کند .همچنین بار دیگر از بین المجالس جهانی نیز درخواست می کنیم ؛ در اولین جلسه موضوع اخراج این رژیم نژادپرست را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است