برگی بر دفتر جنایات رژیم صهیونیستی اضافه شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳

برگی بر دفتر جنایات رژیم صهیونیستی اضافه شد

معاونت برون مرزی صداوسیما به شهادت رساندن خبرنگار فلسطینی با شلیک نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیلی را محکوم کرد.

به گزارش صبا، معاونت برون مرزی صدا وسیما با انتشار بیانیه ای به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در به‌شهادت‌رساندن شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی واکنش نشان داد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

معاونت برون مرزی صدا و سیمای ج.ا.ا. در پی خبر شهادت خبرنگار شجاع فلسطینی، شیرین ابوعاقله، ضمن ابراز همدردی و همبستگی با خبرنگاران آزاده جهان که اطلاع رسانی صادقانه و صریح از جنایات رژیم صهیونیستی را در اذهان جهانی، مشی خود قرار داده و نسبت به عملکرد غیرقابل‌پذیرش این رژیم اشغالگر بی تفاوت نیستند، اقدامات دامنه دار نظامیان صهیونیست را در حذف فیزیکی گزارشگران آنچه در سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته می شود، محکوم می کند.

بی گمان این دست جنایت‌ها که نه فقط خبرنگاران، که پزشکان، پرستاران و دیگر نیروهای همیشه مصون از تعرض نظامی بر اساس پیمان ها و هنجارهای بین المللی را هدف قرار داده و اکنون شیرین ابوعاقله را در جنین و حین انجام وظیفه اطلاع رسانی به خیل بسیار شهدا و قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به حقوق بشر و انسانیت و آزادگی سپرد، در حافظه تاریخی بشریت خواهد ماند.

با توجه به اینکه خبرنگاران شبکه‌های معاونت برون‌مرزی صداوسیمای ج.ا.ا. نیز بارها در میادین پرمخاطره افشای تحرکات رژیم مجعول صهیونیستی علیه مردم فلسطین و کشورهای منطقه، دستخوش آسیب‌های گوناگون شده‌اند، ابراز همدردی این معاونت با خانواده و مجموعه بزرگ خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شهید و قربانی و لطمه‌دیده از جانب رژیم صهیونیستی، از جنس همدردی عضوی از خانواده است و یاد و خاطره همه شهیدان و کوشندگان این مسیر همواره در قلب همکاران این معاونت در شبکه های پرس تی وی، العالم، هیسپان تی وی و… زنده خواهد ماند.

معاونت برون‌مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

یازدهم می ۲۰۲۲»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است