ساکنان جدید خانه‌ «پروین» معرفی شدند

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و تهیه کنندگی داود نامور دو بازیگر دیگر خود را معرفی کردند.

مهران‌رنج‌بر و مجید رحمتی با نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی به سالن اصلی تئاتر شهر خواهند آمد.

مهران‌رنج‌بر بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر که با درخشش در مجموعه تلویزیونی «آوای باران» به شهرت رسید در بیش از ۴۰ اثر نمایشی ایفای نقش کرده است، از آخرین آثار وی در مقام کارگردان می‌توان به پرتره‌نگاری‌های «استیوجابز»، «مارلون براندو » و «مارادونا»‌ اشاره کرد.

مجید رحمتی بازیگر تئاتر و تلویزیون که این روزها در نمایش «کریمولوژی» ایفای نقش می‌کند پیش‌تر با کارگردانانی چون حمیدرضا آذرنگ، حسین جمالی، حسین مسافر آستانه، روح‌الله جعفری و … ایفای نقش کرده است. وی همچنین در دو اثر از آثار حسین کیانی «تیاتر سعدی تابستان سی و دو » و «چشم به راه میرغضب» با این کارگردان همکاری داشته است.

نمایش «پروین» به قلم و کارگردانی حسین کیانی و تهیه کنندگی داود نامور از هشتم خردادماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت. پیش از این حضور هوشنگ قوانلو، حمید حسینی، سهیل ملکی، مریم ندایی و آتنا تندرو در این اثر قطعی شده است. اسامی دیگر بازیگران و عوامل «پروین» متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/