بهترین خوراکی‌هایی که می‌توان در زمان فیلم دیدن استفاده کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۹

بهترین خوراکی‌هایی که می‌توان در زمان فیلم دیدن استفاده کرد

در این نوشته به بررسی این موضوع می پردازیم که چه خوراکی هایی را میتوانیم در زمان تماشای فیلم بخوریم که هم فیلم برایمان جذاب باشد.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، تماشای فیلم های جذاب از هر نوعی که باشد هم می تواند شما را سرگرم کند و هم می تواند بر اطلاعات شما بسیار بیفزاید . گاها فیلمهایی وجود دارد که به شدت بر روی احساسات آدمی تاثیر میگذارند و حتی باعث تغییر در مسیر زندگی فرد نیز می‌شوند. جدای از اهمیت مشاهده ی فیلم های مختلف سینمایی و یا سریالها ، در این نوشته به بررسی این موضوع می پردازیم که چه خوراکی هایی را میتوانیم در زمان تماشای فیلم بخوریم که هم فیلم برایمان جذاب باشد و هم اینکه حواسمان را از موضوع فیلم پرت نکند . با این نوشته همراه ما باشید …

خوراکی های مناسب در زمان پخش فیلم های سینمایی :

تصور کنید که در حال تماشای فیلم بین ستاره ای (Interstellar ) هستید و علاقه به برداشتن چشم از روی تلویزیون یا مانیتور ندارید ! در چنین حالتی نمیتوانید چلوکباب در زمان تماشای فیلم بخورید چرا که حواس شما را از اصل داستان به صورت حتم دور میکند ( البته مگر اینکه مثل من بیش از ۵ بار این فیلم را دیده باشید ! ) خلاصه اینکه در انتخاب خوراکی مناسب، نوع فیلم ، دیالوگ های رد و بدل شده ، اینکه نیاز است به صفحه نگاه کنید یا برای مشاهده ی زیرنویس باید حتما یک چشمتان به صفحه باشد و … از دیگر مسائلی می باشد که باید مورد توجه قرار دهید تا تاثیری منفی بر کیفیت تماشای فیلم شما نگذارد.

چیپس خانگی :

یکی از ابتدایی ترین پیشنهاد ها چیپس می باشد. با استفاده از طرز تهیه چیپس خانگی می توانید به راحتی در خانه می توانید چیپسی خوشطعم و سالم برای خودتان تهیه کنید و در زمان فیلم دیدن از خوردن آن لذت ببرید . این را در نظر بگیرید که هر چقدر نمک چیپس کمتر باشد همانقدر بهتر است. در نتیجه چیپسی درست کنید که کم نمک باشد .

خرید چیپس های بازاری را پیشنهاد نمیکنیم و اگر خودتان آن را تهیه کنید از نظر سلامتی مناسب تر خواهد بود.

پفیلا یا ذرت بو داده :

حتما شما هم در زمان رفتن به سینما از خوردن پوفیلا لذت می برید . در بسیاری از فیلم های سینمایی که نشان دهنده ی سینماهای کشورهای اروپایی و امریکا هستند نیز بیننده ها بیشتر از پفیلا استفاده میکنند چون هم صدای بسیار کمی در زمان خوردن نسبت به چیپس و … دارد و هم اینکه سالن را کمتر از بقیه ی خوراکی ها کثیف میکند (مثل تخمه و … ) . در نتیجه یکی از بهترین انتخاب ها پفیلا می باشد . طرز تهیه پفیلا خانگی نیز بسیار آسان است و می توانید به راحتی در عرض چند دقیقه با دانه های ذرت مخصوصی که خریداری کردید اقدام به تهیه پفیلا کنید و در زمان دیدن فیلم از خوردن آن لذت ببرید .

این ماده نیز حواس شما را از دیدن فیلم پرت نمیکند و مشکلی برای مشاهده ی فیلم ایجاد نخواهد کرد.

تخمه :

بسیاری از افراد علاقه دارند که در زمان دیدن فیلم اصطلاحا تخمه بشکنند. اما به نظر میرسد که تخمه ی پوست دار انتخاب مناسبی برای زمان فیلم دیدن نباشد . یک اینکه انرژی از شما میگیرد و ممکن است سبب خستگی شما شود. از این رو ممکن است در انتهای فیلم آن انرژی ابتدایی را نداشته باشید و از دیدن فیلم لذت کافی را نبرید.

از سویی دیگر صدای تخمه میتوانند برای اطرافیان شما که همزمان با شما به دیدن فیلم پرداخته اند نیز مزاحمت هایی را بوجود اورد و در نتیجه پیشنهاد میشود از این ماده در زمان دیدن فیلم استفاده نشود. البته ناگفته نماند اگه علاقه مند به فیلمهای رزمی یا اکشن هستید ، خوردن تخمه مشکلی ایجاد نخواهد کرد ! چون هم سروصدا زیاد است و هم هرلحظه هیجان دیدن فیلم بیشتر میشود و شاید به جای تخمه دست خود را نیز گاز بگیرید !!

آجیل ها :

خوردن آجیل ها هم در زمان دیدن فیلم مفید ی میباشد . اگر قیمت نجومی این دانه های خوشمزه را در نظر نگیریم ، مخلوطی از آجیلهای مختلف مثل بادام زمینی ، نخود بو داده ، بادام هندی ، بادام درختی ، گردو ، کشمش ، فندق و … می تواند گزینه ای مناسب برای زمان دیدن فیلم باشد .

در خوردن این مواد باید به خواص و مضرات آنها نیز توجه کنید. برای مثال خواص بادام زمینی بسیار زیاد است ولی مصرف بیش از حد آن می تواند سبب دل زدگی شما شود که در دیدن فیلم نیز تاثیر خواهد گذاشت.

پیشنهاد میشود از دانه ها و آجیل ها به مقدار محدودی مصرف شود تا تاثیر نامناسب بر روی سلامتی نیز نگذارد .

پیتزا :

از بین خوراکی ها ، پیتزا در زمان دیدن فیلم غذای مناسبی است . چون نه نیاز است که به چهره ی مبارک آن نگاه کنید و نه نیاز است که در زمان خوردن آن با قاشق و چنگال درگیر شوید ! در مقابل برای خوردن ساندویچ ها مشکلاتی وجود دارد ، برای خوردن غذاهایی مثل سوپ و آش مشکلاتی وجود دارد و خوردن غذاهایی که در کل نیاز به قاشق چنگال دارند میتوانند کاملا حواس شما را از فیلم دور کرده و بر تمرکزتان روی فیلم تاثیر کاملا منفی بگذارند.

نوشیدنی ها :

بهترین نوشیدنی در زمان دیدن فیلم قهوه و چای می باشد. این مواد کافئین بالایی دارند و می توانند سبب افزایش قدرت تمرکز شما شوند. در مقابل نوشیدنی های مثل دوغ و نوشابه به صورت کاملا معکوس عمل میکنند، دوغ که از همان اول داروی خواب شما خواهد بود و سریعا شما را به سوی خواب در وسط فیلم هدایت می کند ، به گونه ای که بعدا خواهید گفت “فیلمش خوب نبود وسطش خوابم گرفت” دیگر اشاره نمیکنید که دوغ خوردم یا چیپسم را با ماست موسیر زدم ! نوشابه نیز در ابتدا کمی انرژی به شما می دهد ولی نیم ساعت بعد کاملا شما را به سمت یک خواب شیرینی راهنمایی میکند.

نتیجه گیری :

انتخاب خوراکی های مناسب برای زمانی که در حال مشاهده ی فیلم هستید بر روی کاغذ اسان است و در عمل کاری گیج کننده ! در این مقاله سعی کردیم برخی از مواد خوراکی را چه بر اساس تجربه و چه بر اساس دلایل علمی معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید و در کنار لذت بردن از فیلم از خوردن خوراکی ها نیز لذت کافی را ببرید.

یک نظر


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000