وحید تاج در اختتامیه نهمین جشنواره تک‌نوازی تار و سه‌تار اجرا می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۴

وحید تاج در اختتامیه نهمین جشنواره تک‌نوازی تار و سه‌تار اجرا می‌کند

کیوان ساکت از برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره تار و سه تار در روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت 1401 ساعت ۱۷:۳۰ در تالار آوینی فرهنگسرای ارسباران خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره، کیوان ساکت نوازنده تار و سه تار و دبیر نهمین جشنواره تکنوازی تار و سه تار درباره این جشنواره موسیقایی که در سه رده سنی الف با رده سنی ۷ تا ۱۲ سال، ب ۱۳ تا ۱۹ سال و ج ۲۰ سال به بالا برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه جشنواره تار و سه تار پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ در تالار آوینی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این نوازنده در ادامه درباره استعدادهایی که در این جشنواره کشف شده‌اند، بیان کرد: استقبال شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره واقعا عالی بود و حدود ۱۶۶ نفر وارد مرحله نهایی شدند که از تاریخ ۱۸ اردیبهشت گروه‌های سنی الف، ب و ج مورد ارزیابی داوران قرار گرفتند.

دبیر جشنواره تار و سه تار افزود: قرار است در مراسم اختتامیه برگزیدگان معرفی شوند و جوایز به آنها اهدا شود، همچنین بخشی از این برنامه به بزرگداشت استاد حسن ناهید پیشکسوت ساز نی اختصاص دارد.

وی در پایان بیان کرد: همچنین بخش دیگر این جشنواره به اجرای ارکستر وزیری به خوانندگی وحید تاج اختصاص دارد که سرپرستی و آهنگسازی این گروه به عهده من است. در این اجرا قطعاتی از ساخته‌های خودم برای مخاطبان اجرا می‌شود.

اعضای ابن گروه عبارتند از اشکان مرادی کمانچه، وحید سلیمانی کمانچه، علی اکبر خادم تنبک، سالار زمانیان تار، کیارش ساکت تار، سیاوش ساکت سازهای کوبه ای، مهدی غلامی دف، وحید تاج خواننده، کیوان ساکت سرپرست و آهنگساز، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

کیوان ساکت و بهداد بابایی اعضای هیات داوران و منصور حقی، عرفان گنجه‌ای، محمد موسوی و علی علی‌شاهی اعضای هیات انتخاب هستند و مهدی غلامی نیز دبیر اجرایی این جشنواره هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است