«کیارستمی و عصای گمشده» فینالیست «اوراسیا» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۱

«کیارستمی و عصای گمشده» فینالیست «اوراسیا» شد

فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» در میان فینالیست‌های جشنواره بین‌المللی فیلم «اوراسیا» قرار گرفت.

کیارستمیبه گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی فیلم «کیارستمی و عصای گمشده»، فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه‌کنندگی بهروز نشان، تازه‌ترین روایت از فیلمساز فقید سینمای ایران عباس کیارستمی است که در میان فینالیست‌های جشنواره بین‌المللی فیلم «اوراسیا» روسیه قرار گرفته است.

جشنواره بین‌المللی فیلم «اوراسیا» در روسیه یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی در عرصه جهانی و جشنواره‌ای مستقل برای فیلم‌سازان مستقل است و فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» که پیش‌ از این نیز در دو جشنواره آمریکایی حضور داشته است این بار نیز در میان فینالیست‌های جشنواره «اوراسیا» روسیه قرار گرفته است.

جشنواره بین المللی فیلم «اوراسیا» فیلم‌های منتخب رسمی و برندگان را هر ماه انتخاب می کند و به دلیل همین انتخاب ماهانه است که فیلم‌سازان خیلی سریع از رای هیات‌ داوران مطلع می‌شوند.

همچنین هر فیلم انتخاب‌ شده این شانس را دارد که در کنار دیگر فیلم‌های منتخب‌ در یک نمایش سالانه روی پرده سینما برود و طبق گزارش این جشنواره، پس از بررسی فیلم های رسیده بهترین ها به فینال جشنواره راه می یابند و مجموع آثار فینالیست را در ژانویه هر سال نمایش می دهند.

فیلم بلند ۹۰ دقیقه‌ای «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه‌کنندگی بهروز نشان روایت تازه‌ای از برگزاری کارگاه آموزشی‌ و آموزه‌های عباس کیارستمی در کشورهای اسپانیا و کلمبیا است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است