صدای مردم در «زیر چتر لبخند» پخش می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۳

صدای مردم در «زیر چتر لبخند» پخش می‌شود

برنامه «زیر چتر لبخند» با همکاری شنوندگان رادیو صبا روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 18 راهی آنتن این شبکه رادیویی می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «زیرچتر لبخند» عنوان برنامه جدیدی از شبکه رادیویی صبا است که با رویکرد معرفی و پخش آثار رسیده به جشنواره طنز رادیویی «زیر چتر لبخند» راهی آنتن می شود.

آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این برنامه رادیویی گفت: «رادیو صبا» به وعده‌ای که با شنوندگان در جشنواره «زیر چتر لبخند» داده بود، وفا کرد؛ وعده‌ای که براساس آن قرار بود آثار برگزیده این جشنواره در رادیو صبا پخش شود و برندگان با همکاری عوامل رادیو صبا در این شبکه برنامه‌سازی کنند.

وی افزود: در این برنامه با کسانی که آثار طنز خود را برای جشنواره «زیرچتر لبخند» ارسال کرده‌اند، گفتگو می‌شود و آثار ارسالی آنها در بخش‌های متنوع مانند «اجرای طنز»، «نمایش طنز» و «پادکست» در این برنامه رادیویی پخش می‌شود.

تهیه کننده «زیر چتر لبخند» در پایان عنوان کرد: شنوندگان رادیو صبا می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه به آدرس Radiosaba.ir آثار طنز خود را برای این برنامه ارسال کنند. آثار ارسالی مخاطبان در بخش‌های مختلف برنامه «زیرچتر لبخند» پخش می‌شود و در دوره دوم جشنواره «زیر چتر لبخند» مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

«زیر چتر لبخند» به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای احمدرضا موسوی و همکاری مخاطبان رادیو صبا روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه رادیویی صبا می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است