مسیح تولد خود را روی صحنه کنسرت جشن گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۳
صبا گزارش می‌دهد؛

مسیح تولد خود را روی صحنه کنسرت جشن گرفت

کنسرت مسیح و آرش شب گذشته 20 اردیبهشت 1401 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

کنسرت مسیح و آرش عدل‌پرور شب گذشته ۲۰ اردیبهشت ماه در حالی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد که این دو برادر شانزدهمین شب از کنسرت‌های خود را در سال ۱۴۰۱ روی صحنه تجربه کردند.

مسیح و آرش تمام شب‌های نوروز ۱۴۰۱ را در یکی از شهرهای ایران روی صحنه رفتند و برای مخاطبان خود به‌صورت زنده به اجرای موسیقی پرداختند. این دو برادر یکم فروردین در جزیره کیش، دوم هتل اسپیناس پالاس تهران، سوم رامسر، چهارم جزیره کیش، پنجم جزیره قشم، ششم بندرعباس، هفتم تهران، هشتم جزیره کیش، نهم متل قو، دهم محمودآباد، یازدهم بابلسر، دوازدهم جزیره قشم و سیزدهم جزیره کیش روی صحنه رفتند و روزهای شلوغی را پشت سر گذاشتند.

این دو خواننده که از سال ۹۵ به صورت رسمی در بازار موسیقی ایران فعالیت می‌کنند، پس از عید فطر، اولین اجرای‌های خود را در خارج از تهران شروع کردند و ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت به ترتیب در رامسر و کرمان روی صحنه رفتند و با مخاطبان خود همراه شدند.

شب گذشته ۲۰ اردیبهشت ماه سومین شبی بود که برادران عدل‌پرور در تهران روی صحنه می‌رفتند. سانس اول کنسرت ساعت ۱۸:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران شروع شد و این کنسرت برخلاف تمام کنسرت‌هایی که به دلیل ساندچک و تنظیم سازها، هماهنگی بین گروه و رفت‌وآمد حاضران در سالن کمی با تاخیر شروع می‌شد، به موقع و با حضور نوازندگان و سپس خواننده‌ها روی صحنه آغاز شد.

سالن با قطعه پرهیجان «دیوونه‌وار» مملو از صدای جیغ و فریاد مخاطبان شد و مسیح با لباس سفید و آرش با لباس مشکی وارد سالن شدند. همراهی مخاطبان با این دو خواننده و نورپردازی متفاوت سالن، دو نکته قابل توجه این کنسرت بود که از ابتدای اجرا نظر مخاطب را به خود جلب کرد.

قطعه «زدی پر» دومین قطعه‌ای بود که بلافاصله پس از قطعه اول اجرا شد و بعد از این دو قطعه، مسیح و آرش با مخاطبان خود صحبت کردند و ضمن سلام و ابراز علاقه به آن‌ها از دلتنگی‌های بیش از یک ماهه خود به طرفداران حاضر در سالن گفتند.

قطعه «خالی بود دستم» پس از صحبت‌های این دو خواننده اجرا شد و همان‌ قدر که کیفیت صدای سالن و واضح نبودن صدای خواننده‌ها مخاطبان را آزار می‌داد، همراهی و هم‌صدا شدن حاضران در سالن لذت شنیدن این قطعه را بیشتر می‌کرد.

کنسرت برادران عدل‌پرور با رهبری اشکان آبرون نوازنده کیبورد اجرا می‌شد، رهبری که از اولین کنسرت آن‌ها که در سالن وزارت کشور در ۷ اسفند ۱۳۹۶ برگزار شد، همراه مسیح و آرش است. نوازندگان متعددی به این ارکستر اضافه و کم شدند که در نهایت نوازندگانی چون دارا دارایی نوازنده گیتار بیس، آرش پژند مقدم نوازنده درامز و محمدعلی نصری نوازنده نوازنده گیتار الکتریک بیشترین سابقه همراهی این دو خواننده در کنسرت‌های تهران و سایر شهرها را داشته اند.

در ادامه قطعه «به همه بگو» با تنظیم و اجرایی متفاوت از اجرای استودیویی توسط مسیح و آرش خوانده شد و پس از قطعه‌های «من معذرت می‌خوام»، «شاه بیت»، «بوی شمال»، «چتر» و «گلی» به ترتیب روی صحنه با هم‌صدایی و البته با درخواست مخاطبان اجرا شد.

نورپردازی سالن و استیج کنسرت مسیح و آرش، یکی از بهترین و متفاوت‌ترین نورپردازی‌های کنسرت‌ها در ایران است که با استفاده از نورهای ریز و درشت و لیزر، جلوه‌های بصری جذابی به کنسرت داده می‌شد که دیگر ضعف‌های موجود در سالن را از ذهن مخاطب پاک می‌کرد، ضعف‌هایی مانند کیفت نامناسب صدای سالن، تسلط نداشتن مخاطبان حاضر در بالکن به صحنه و اجرا و هزینه بالای بلیت کنسرت‌.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دیگر کنسرت مسیح و آرش فارغ از نورپردازی متفاوت آن، حضور یک گروه نوازندگی مستقل از ارکستر اصلی این دو خواننده روی صحنه بود. گروه «لیدین» با نوازنده‌های سازهای زهی که متشکل از پروانه انارکی، مونیکا لوران، موژان میرزایی، هستی سپاسی، الهام عادلی‌زاده، سحر عباسی بودند روی صحنه حاضر شدند و «عمو زنجیر باف» و «شاه بیت» برای بار دوم در ورژنی دیگر، قطعه‌هایی بودند که با همراهی گروه «لیدین» و مسیح و آرش اجرا شدند.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ همزمان با اجرای دو سانس کنسرت در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، تولد مسیح عدل‌پرور هم بود که برادرش و نوازنده‌های ارکستر برای این خواننده به رسم یادبود برای او روی صحنه تولد گرفتند و مسیح عدل‌پرور هم پس از این اتفاق با مردم و مخاطبان خود صحبت کرد و گفت: «به غیر از دو سال تعطیلی کنسرت در تمام جهان، من و آرش دو سال است که روی صحنه حاضر هستیم و امیدوارم این لحظه‌ها و این همراهی در سال‌های سال ادامه دار باشد و بتوانیم شب‌های خاطره انگیزی را در کنار هم بسازیم.»

قطعه «مچاله» قطعه‌ای بود که در این کنسرت توسط مسیح به تنهایی اجرا شد و این خواننده با بیان اینکه قرار بود برای این کنسرت قطعه جدید خود به نام «رز» را برای اولین بار روی صحنه اجرا کند که به دلیل آماده نشدن آن، امیدوار است این قطعه را در کنسرت‌های تابستانی روی صحنه اجرا کند.

در پایان قطعه‌های «تو که نیستی پیشم»، «شاخه نبات»، «دریا» و «صد ریشتری» قطعه‌های دیگری بودند که به ترتیب در این کنسرت روی صحنه اجرا شدند.

کنسرت تهران مسیح و آرش در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ تمدید شد و مخاطبان این دو خواننده می‌توانند با مراجعه به سایت ملوتیک، برای تهیه بلیت این کنسرت اقدام کنند.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است