گزارش وضعیت دوربین‌های مدار بسته سینماها تهیه می‌شود/ کارگروه مبارزه با قاچاق شکل می‌گیرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
برای جلوگیری از قاچاق فیلم‌ها؛

گزارش وضعیت دوربین‌های مدار بسته سینماها تهیه می‌شود/ کارگروه مبارزه با قاچاق شکل می‌گیرد

کارگروهی متشکل از نمایندگان سازمان سینمایی، سینماداران و مراکز امنیتی و قضایی برای پیشگیری و واکنش سریع در راستای مقابله با قاچاق فیلم شکل می‌گیرد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی با اعلام خبر شکل گیری کارگروهی متشکل از نمایندگان سازمان سینمایی، سینماداران و مراکز امنیتی و قضایی برای پیشگیری و واکنش سریع در راستای مقابله با قاچاق فیلم عنوان کرد: جلسه فوق العاده مبارزه با قاچاق فیلم و صیانت از آثار سینمایی با حضور معاون ارزشیابی و نظارت، نماینده دادستان کل، نماینده پلیس فتا، مدیران مربوطه در امر صیانت و تعدادی از روسای صنوف سینمایی از جمله رییس صنف سینماداران، رییس صنف پخش کنندگان و رییس صنف تهیه کنندگان و مدیرکل نظارت بر عرضه و پخش فیلم در محل سازمان سینمایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه پس از بررسی شرایط موجود و مباحث طولانی در زمینه مقابله با قاچاق فیلم و ضبط فیلم از روی پرده مقرر شد به سرعت کارگروهی برای این منظور تشکیل شود خاطرنشان کرد: اعضای این کارگروه را افرادی از وزارت ارشاد، سینماگران و مراکز امنیتی و قضایی تشکیل خواهند داد.

مدیرکل نظارت بر عرضه و پخش فیلم سازمان سینمایی اضافه کرد: همچنین، در این جلسه ضمن تاکید بر تعیین مدیران دغدغه مند و متخصص برای سالن‌های سینما و تکمیل کادر نیروی انسانی مراقب در سالن‌ها بنا شد گزارشی دقیق از وضعیت دوربین‌های مدار بسته در سالن‌ها تهیه شود.

سهرابی در پایان گفت: تاکید بر تعامل و همکاری همه جانبه مراکز امنیتی و قضایی و سازمان سینمایی در جهت مقابله با این معضل و از سرگیری جدیتر فعالیت کمیته مبارزه با قاچاق فیلم از دیگر خروجی‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است